1 Nisan 2012 Pazar

Pis boğaz kız-Bugünü

Hep diyorum kendime ben ne pis boğaz bir kızım..55 kilo nasıl kalabiliyorum hayret.Bir kere tamam her zaman yapmıyorum ama haftada bir kez bile olsa da (bu hafta iki oldu) yemeye başlayınca ne yediğimin önemi olmuyor kızım bir dur dimi yok yerim ben..
Kardeşim ben ve arkadaşı gittik önce 2 tane orta boy pizza yedik (biri bedava :D ) oradan 500 metre yürüyüp K*c ye gittik ve bir sürü tavuk yedik  biri beni dışarıdan izlese tiksinir mi bilmiyorum sonuçta kendimi kaptırıyorum ama yerken mutluyum..Oradan çıktım 100 metre yürüdük çağla badem mevsimi ya çağla alıp onu yedik neyse oh biraz karnımızı dinlendirelim dedik bu arada bizim muhitlere gelmiş olduk..
Ne görelim ne ara aldıysa kardeşimin arkadaşı bir poşet çilek ve muzla "Süprizzzz" dedi ve ara sokaklardan birinde çatlayana kadar meyve yedik..Üstüne " Gülnihâl ablacığım hadi domdurma yiyelim " diyip ağzıma dondurma sıkıştırı verdi ..Bu arada karnım deli gibi şişti uzaktan gören 5 aylık sanacak kadar büyüktü..Nefes alamıyordum artık..
Birde bana Gs bilekliği aldı :D 
Şuan iyi durumdayım tahminen değil kesinlikle akşam yemek yemeyi planlamıyorum..Annem biber aşı bile yapsa yemem yani o kadar fena doydum..
Şükürler olsun her gün yapmıyorum böyle şeyler yoksa halim harap olur..


Bugün ygs ye girdim yaptım vallahi fen'de pek zamanım yetmedi.Babamın bir arkadaşının oğlu ile tanıştım sevimli bir veletti yazık benim yüzümden azar yemiş olabilir üzüldüm bak.Annesi dedi "canım sınavın nasıl geçti" diyince ben hemen " iyi "diye gülümsedim Mertcan'da gelip "Benim kötü geçti "diyince üzüldüm kötü birşey zaten.Benim yanımda üniversiteli olduğumu duyunca üzülüp "senin için kolay tabii üniversitelisin " dediydi..Yazık üzüldüm bak nur yüzlü bir veletti..


Bugün kendi kendime gene solo test oynadım..Can sıkıntısına bire bir ..Artık vizelerim yaklaşıyor artık pek ortalarda olmamaya gayret edeceğim bu kızın 3 haftalık yokluk dilimlerindeki dolu dolu son internet günü bugündür bundan böyle masa ile kanka olacak..
Siz beni tembel sanın bir kere not ortalamam yüksek benim hıh..Tembel sıfatını kendime söylemeyi sevsemde notlarım pek öyle takılmıyor..
Çok sevdiğim bir arkadaşımın bana hep dediği gibi "tembellik sadece hakedenlerin "lüksüdür"hak etmeyenler için ise bir yanılsamadır ancak." (Betmen) ..Bu şekildeydi sanırım söz yanılıyorsam okursa bunu düzeltiverir gayrı..
Neyse artık..
Hadi millet vizesi başlayanlara başarılar..


Altındaki kitap Fessenden olup ders çalıştığımın kanıtı ama kimseye demeyin(kime diyeceksiniz ki :D ) ben genelde sınavdan önce hiç çalışmayan(çalışmadım diyen) tim ekiplerindenim :) 
İşte bunlarda çalıştığım şeylerden mini alıntı gördüğünüz gibi niye çalışmamak için direndiğimi anlarsınız belki..Organik budur sizin lise yıllarınızdaki o basit bebe işlemlerle uğraşmıyoruz biz..Hani diyorsunuz ya "Ben lisede 100 çakardım çok kolaydı -hıhı bakın bakalım kolaymıymış öldürüyor beni :("

9 yorum:

  1. Ohh Afiyet bal şeker olsun. :) dikkat et o 55 kilo pek sabit kalacakmış gibi görünmüyor :D

    solo testin sonuçu ne oldu ;)

    Kendini tembel sanan çalışkan insan iyi çalışmalar, sınavlarında başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabit kalır sen endişe yapma ben pek kilo değişimi yapan bir insan değilim ..
      Solo test 3 de kalıyor devamlı son..
      Tembellik lükstür :)

      Sil
  2. Ohh yarasın =)
    bu arada ben ygs nedeniyle bayadır buralara uğrayamıyodum. Ama bugün yarın bir kaç yazı yazıcam çok sıkıldım artık. ösym'de okumadığım lanet kalmadı zaten içim rahat =D
    Bi ara senin yazılarıda okucam =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin yazılarına bakıyorum arada gerçekten özledim olmadıklarını görünce üzülüyor insa..
      Sanırım sınavın güzel geçti çok mutlu oldum bak bu duruma :)
      Kocaman öptüm..

      Sil
    2. Yaa sorma iyi geçti de derece yapamayacağıma üzülüyorum hatta sırf bu yüzden bir sene daha bekleyeceğim. =D =P (Bunu kötü geçti demeye utandığım için bugün buldum =D) Yazıcam da ne yazacağımı bilmiyorum onun için bekliyorum =) =*

      Sil
    3. Üzüldüm bir sene daha stres çünkü bilirim yaşadım..Ama salma kendini salmazsan gelişin muhteşem olur bir tanesi :)

      Sil
    4. Yapcak bir şey yok zaten artık, lys'ye kascam biraz bakalım. Hayırlısı artık =)

      Sil
    5. Kas canım vazgeçme inanıyorum yaparsın sen :)

      Sil