1 Mayıs 2012 Salı

Eskileri anımsamak


                                                                              Herneyse bilmek istiyorum 
                                                                              Doğruyu Söyle 
                                                                              Lafi dönüp dolaştırmadan 
                                                                              Ne varsa Söyle 
                                                                              Trajediye hic uzlaşmalar yok 
                                                                              Haydi durma git 
                                                                              Gozlerin Anlatıyor 
                                                                              Durma durma git ... 
                                                                              Veda Etme, veda Etme ...

                                                                              Bilmediğimi mi Sandin? Oyun oynama 
                                                                              Alıştım ben met fikre, artik Uzatma 
                                                                              Acıtmaz gerçekler, zaten görüyorum 
                                                                              Kapıyı Açıldığında çıkarken 
                                                                              Durma durma git ... 
                                                                              Veda Etme, veda Etme ...

                                                                                Uzaktasın
                                                                                Özlemek üzüyor
                                                                                Kimlerin yanındasın
                                                                                Kimlere ağladın
                                                                                Farkındasın
                                                                                Kaç yüzde çizgin var
                                                                                Kaç kalbi ağlattın
                                                                                Hayalini yıktın
                                                                                Özlüyorsun
                                                                                Kalpsiz bedenini
                                                                                Parlamayan bedeni
                                                                                Anlamsız sözleri
                                                                                Sevmesen bile
                                                                                Aşkı tadan ben
                                                                                Bilmesen bile
                                                                                Gönül eğlendiren sen
                                                                                Kalpsizmi doğar güneş
                                                                                Sensiz geçmiyor günüm
                                                                                Aklımdasın
                                                                                Bu gece yastığımda sana akıttığım bir damla yaş

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eskiden beri sevdiğim iki şarkı Sade grubunu kaç zamandır anımsamaya çalışıyordum çünkü bu şarkılarını çok severim ve bir şeyi anımsamak istediğiniz zaman direk aklınızdan uçar..Tesadüf eseri ya Kırmızı'nın Veda Etmesini dinleyeyim derken aşağıdan bana Sade grubu el sallıyordu..Şok oldum evet dedim buldum seni bebeğim :) Ve evet onlardı ve yaşadığım sonsuz mutluluk anlatılmaz yaşanır haldeydi..
Baktım bakıştırdım bir insan evladı da internete şu grubun şarkı sözlerini yazmamış hiç üşenmedim ben yazdım..
Umarım herkes beğenir..Yada beğenmeyin kardeşim bana kalsın ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder