i love modaturkiye

27 Mayıs 2012 Pazar

Sedrick evlenmiş

Sedrick sonun da Chan ile evlendi.Yakınen takip ettiğimiz Mark Zuckerberg(bilmeyenler için açıklamayacağım git bak ) geçen günlerde 5 gün önce falan evlendi.Yaşadığım hayal kırıklığını falan bırakın yani pek çok Zuckerberg'e aşık olan kız da herhalde delirmiş olmalı..
Ama varya bir kat sevdim şu civciv kafayı Chan'i tıp fakültesini bitirmiş bu arada geçen günlerde geçen hafta aslında buda basmış nikahı ve zengin olmadan önce taaa Harvard zamanlarından sevgililermiş şu adamı görsem vallahi "yaşa be koçum parayı buldun değişmedin" diye sırtına güm güm vurası geliyor insanın.
Buradan Zuckerbergciğime o kadar paran var allah gözünü doyursun ben olsa 190 bacak boyunca sarışın cillop gibi hatun alırdım yada abi o düğün ne lan bu nasıl cimriliktir diyenlere inat ben seni destekliyorum.Beni düğüne çağırmadın çok ayıp ettin ama kırılmadık sana Sedrick(acaba nasıl yazılıyor Sedrick) sana evlendiğine üzüldük..
Haydi bir yastıkta kocayın..
"28 yaşında ve Chan ile evlenmiş Facebook sahibi iseniz hayat çok rahat olabilir" :)

6 yorum:

  1. Cedric arkadaşım :) Allah mesut etsin genç çiftimizi ne diyelim!
    Yakında Facebook kapanabilir o zaman sanırım bu kızla tanışmak ve tavlamak için kurmuştu faceyi :D

    YanıtlaSil
  2. Halbuki ben evlenecektim onunla ama işte :D
    Yok ya kapatmaz akıllı çocuktur Sedrick ayrıca orjinali nasıl unutmuşum ya yuh bana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harbi yuh :D Eh nasip kısmet işte bir daha ki sarı kafalı dahiye artık :P

      Sil
    2. Aaa sana yuh bee şuna bak sanki ciddi söylüyoruz bir kere ben sarışın sevmem böö

      Sil
  3. =D boş ver sen daha iyilerine layıksın ;*

    YanıtlaSil