24 Haziran 2012 Pazar

Sene 2009 Taslaklarından..

Son bir kaç gündür kendi kendimi yiyordum ama bu sabah kalktım sanki başka bir zamandayım tadaaa..Biranda eski halime  dönüverdim içimdeki o savaşcı dişi ninja uyanı verdi ..Biranda elime kılıcımı alıp ormanda dolaşmaya başladım :P önüme çıkan kötü savaşcıları kılıçtan geçiriyor antin kuntin hareketlerle onları dövüyordum(kendimi aştım..)Derken bir tapınağın önüne geldim oda ne kapıda bir budist rahip -"dur!" dedi
-"meraba rahip ."
-"valla bir girip çıkcam içerde arkadaşım var deme yemezler."
-"ama ben öyle birşey demiycektimki.neyse rahip bey amca çekilsen de bir içeri girsem"
Artık şu durumda kendimi aşmıştım hayal alemimin doruklarına fırlamış olmayan şeyler hayal ediyorum.
Ve kılıcı rahibin elindeki boncuklu tespihe uzatarak pis pis güldüm hatta kıs kıs güldüm birazda güzel güzel güldüm.
"Bak tespihini alırım mike" dedim :P
Sanırım rahip biraz tırsmış olacak ki ;
"Aman geç bizde sinek avlıyorduk " demez mi.Yıkıldığım an...
Dünyada bir tek böyle olan benim sanıyordum.Sonuç olarak bu hastalıklı komik yazı daha uzar uzatabilirim evet ben bunu yapabilirim ama yapmayacağım ne gerek var şimdi işte.
Sonuç ben ve rahipler yemek partisi düzenledik baya et yemeği yaptılar gecede güzel güzel şarkılar çaldırlar iyi hoştu..

7 yorum:

  1. obsesif olduğunu düşünüyor musun bazen :) blogun da kendimi buluyorum. Sanki benim blogum yahu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değilim dersem yalan olacak ama çok aşırı değil,kimseye zarar vermeyen tür.
      Blogunda bir şey yokki okuyup aaa öyle diyelim

      Sil
    2. Yok canım saplantılı olan değil şiirsel olan obsesif-kompulsiften bahsediyorum.d
      Sorumluluk sahibi sayılabilirim belki ama sorumluluk almayı sevmem. Blog tutmuyorum. Sorumluluk isteyen bir iş olabilir mi tartışılır :D birde işin şu açısı var bu bloğa güne 300-500 insan tık atıyormuş. :D Dedim ya burada kendim olabiliyorum 7/24 Pc başında takılan sosyal bozukluğu olan biri değilim aslında vs.. diye o 300-500 kişi korkuttu beni .d yorumlarımı daha kapalı yapabilir miyim diye iç dünyam ile münakaşaya girdim ama imkansız sanırım tadını çıkartacağım :D bu arada;

      Çiğdem gibi yahu bloğun illa bitecek :D İçine fesatlık geliyor ama bırakmıyorsun öyle :D bilmem samimi geliyor sanırım .d




      ( Fesatlığı hemen de kötüye yor pis obsesif-kompulsif seni :D )

      Sil
    3. obsesif-kompulsift bile oldum iyimi belki şiirlerde evet.temizlik konusunda evet.
      benim iç dünyamı okuyorsun belki ondan hoşuna gitti bilemiyorum..insanlar yazarken rollerine giriyorlar halbuki benim içim devamlı soyunuk duruyor yazarken ve normalde bu aslında kötü bazen beni korunmasız kılar gibi ama bazen bu halim taş gibi bir duvar sanıyorum gelen çarpıyor çarpan korkup kaçıyor kimse kendisi olan insanlara yaklaşmak istemez..İstemiyor..Boş ver..Saçmaladım mı..Puf..

      Sil
    4. Hayır saçmalamıyorsun.
      Evet iç dünyan hoşuma gitti.
      Kendin olurken korunmasız olmazsın güçlü olursun fikrimce.
      Duvarlara çarpanları ise boşver. Orada bir duvar var ve çarpmak o duvarın olmadığı anlamına gelmez.. Çiçek atmak var iken çarpmak niye..

      Sil
    5. Eniştem bana hep ne der bak;"Gülnihâl sen kaya ol onlar essin geçsin.Sen kaya gibi kızsın onları tozu durmaz senin üstünde."..
      bilmem anlatabildim mi..

      Sil
    6. Anladım.. Ama sen Gülnihâl'sin..

      Sil