17 Temmuz 2012 Salı

49 gün

Evet buradayım..
49 günün olsa ne yapardın?
Sadece hayalet olsan ve sabah 10 dan akşam 12 ye kadar sadece bir kişinin bedeninde hareket edebilsen?
Peki üç kuralın olsa ve yıkarsan direk öbür dünyaya gitsen..
En değer verdiklerinin aslında başka kişiler olduğunu görsen mesela?
Ben yıkılırdım herhalde..
Sevdiğin erkeğin aslında seni sevmediğini rol yaptığını öğrensen mesela..
Hatta en yakın kız arkadaşımın da onunla fingirdediğini öğrensem vallahi ruh halimle ben başlarına yıkardım dünyayı..
Ne mi anlatıyorum yeni Kore dizimi "49 days"..
Canım çok sıkılmıştı 2 gün evvel ne yapsam diye düşünürken aklıma geldi en sevdiğim şeylerin başında Kore dizileri geliyor hemen açtım sevgili yoldaş Google'ı ve hemen yazdım "izlenmesi gereken en güzel Kore dizileri" hemen asya dizide karşıma çıktılar ama maalesef 10 taneden 9 tanesini izlemiş olduğum için geriye 10.olan 49 days kalmıştı hemen açtım konusunu bile okumadım koredaşlar diyorsa doğrudur dedim ve gerçekten yanılmadım 20 bölümlük olan dizide 9.bölüme vardım maalesef bilgisayar ve laptop'ım bozulup duruyor o yüzden şu an bitiremedim ama 3 güne biter diye düşünüyorum en geç ben de merak ile kıvranıyorum.
Bakalım artık son 31 gündeyiz yanlış anımsamıyorsam 3 damla saf göz yaşı bulabilecek mi ?
Komadan çıkabilecek mi ?
Ben de öğrenaceğim bakalım..
Ama o Min Ho Oppa o kadar tatlı olmasa en sevdiğim aktörlerden olması vallahi kafasını kırasım gelir..

  • Lee Yo Won as Song Yi Kyung
  • Nam Gyu Ri as Shin Ji Hyun
    Seo Ji Hye as Shin In Jung
  • Jo Hyun Jae as Han Kang
  • Bae Soo Bin as Kang Min Ho
  • Jung Il Woo as Scheduler / Song Yi Soo
  • Sırası ile rolleri ve orjinal isimleri..Oppalarımız zaten ünlü ve sevdiğimiz kişiler..Kızlarımızdan Lee yo won zaten Deok man karakteri olarak tanıyorduk.Nam Gyu Ri'yi bende bu dizi ile tanıdım ama Seo Ji Hye "I love You" dizisinden tanıdık biri..Soo Bin Oppa en sevdiğim dizi olan Dong Yi'de uraboni(abi) rolü ile zihnimdeki şeker ama bu roldeki şeytandır..Hyun Jae beni gene tatlılığı ile şaşırtmamış bu dizide de adam gibi adam rolüne devam etmiştir hatırlamak isteyenler "one mom three dads"dizisini izleyebilirler her halde en favorilerim de ilk beşte diyebilirim..
İyi seyirler canlar

7 yorum:

  1. Bu aralar bende bir kore dizisine fena sarmış durumdayım =) ismi "Playful Kiss"
    Aslında bu diziyi bir anime sayesinde buldum. Dizinin animesi yapılmış. Ben onu izliyordum. Çok beğenince biraz araştırdım ve dizisi olduğunu öğrendim şimdi onu izliyorum, oda gayet eğlenceli. Animenin ismi: 'Itazura Na Kiss"
    İkisini de izlemeni tavsiye ederim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Kore dizilerine başlayalı 8 seneyi geçiyor ve artık Kore ve ona dair her şey benim için aşırı yakınlıkta :)
      Playfull Kiss çok hoş bir dizidir gerçekten bende bu aralar animeye başlayacak gibiydim önerin için sağol sanki sesimi duymuş gibi oldun :)

      Sil
    2. Başla derim çünkü anime benim diziden daha çok ilgimi çekti, ikisi arasında bir tercih yapcak olsam animeyi seçerim =)

      Sil
    3. Peki anime dizi hangi siteden izliyorsun :)

      Sil
    4. http://www.turkanime.tv/ 'den izliyorum =)

      Sil
    5. Hemen bakıyorum çok sağol :) Blog eski şenli dönemlerine döndü galiba :)

      Sil
    6. Ben demiştim ama =))

      Sil