28 Ağustos 2012 Salı

Arabeskte gülen kız;

Ebru Gündeş-Ağlamayacağım


Git istersen bana ne,
Bunlar artık bahane
Senle her şey şahane olabilirdi
Bir sorsana kalbine
Sevgi çok bol dese de
Aynısından bir tane bulabildin mi?
Bu yalan aşk oyununda
Doktorların yorumuyla
Ben gözyaşı sorunuma son verdim
Ağlamayacağım, ağlamayacağım
Beklediğin bu bunu yapmayacağım
Belki zor gelecek ama karşına geçip de
Hüngür, hüngür bir daha hiç ağlamayacağım


Haktan üstüne Hakan Altun,Ebru Gündeş..Gece gece arabesk yapalım dedim..Bu şarkıyı çok severiz ailecek..Arabada bir bunu birde "Ölümsüz aşklar varda ölmeyen aşık var mı?" şarkısını dinleriz sık sık o yüzden bunu koymak istedim..Bu ara aileye pek ölüm girdi ölüm falan gözüm görmesin gayri..
Bu kadın ablama ne kadar benziyor ya..Her gördüğümde şarkıya hüzünleneceğime ablamı özlüyorum..Canım ablam çok özledim seni ,güzel kokunu..Sana sarılıp uyumak istiyorum şu an canım ablam..
Bir tane daha var şu an gördüm ..Lisede şu şarkısını da pek söylerdim herkes benden duymayı severdi..
Hayır koyuyorum yanlış anlaşılacak.Tribal enfeksiyonluk değil niyetim..Sadece sevdiğim için koymak istiyorum..Sadece benim için lan toz olun..Sadece Ebru Gündeş sevenlerine gelsin..Ah uleynn..

2 yorum:

  1. Yalnız bu söylediğin isimler, arabesk söylemiyorlar.''Fantezi'' diyorlar piyasada bunlarınkine. Arabeskten kopma gibi bi şey gerçi ama klasik olarak bildiğimiz arabesk değil yani,bu çoook önemli!!!

    Ve bu yararlı bilgiden ötürü bana teşekkür etmene gerek yok..........

    YanıtlaSil
  2. Aaa kimler gelmiş :)
    Hmm zaten teşekkür etmeyecektim ama neyse olsun fantazi arabesk kardeş bunlar hep yaa..

    YanıtlaSil