16 Ağustos 2012 Perşembe

Ben;

Ben bir umut bulutunda yaşayan bir insanım..
Çok dileklerim yok hayattan temel has şeyler işte..
Hayalperestim..
Sinirliyim..Asabiyim..
Güleç biriyim..Konuşkanım ...
Kırılganım..Kırgınım..Kırarım..
Keçiyim..
Güzel sesliyim..Kuş olmayı hep isterim..
Hep uçmak isterim..Kanatlarım nerede derim..
İnsanları kendim gibi sanarım..
Realistim..Biraz sürrealistim..
Okurum.Yazarım..(ince bir tii sesi)
Yaşamayı sevenim.Hayvanları da severim.
Çabuk depresyona girer çabuk çıkarım.
Çok unutkanımdırım.
Çizgi filmciyim.
Pintiyim.
Süt sevenim.Sanırım ben kediyim.
Temizlik bezlerini severim.Acaba geçmiş hayatımda temizlikçi miydim?..
Sevgiciyim.
Anarşistim.
Fikirciyim.Söylemciyim.
Nutella aşığı değilim.
Çiğdemciğim.
Asosyalim.
Belki biraz sosyalim.
Sosyal süt içicisiyim.
Resimciyim.
Kendimciyim..


Saysam gelir bir şeyler ama artık uyku vakti..
Bu arada aklıma geldi ne öyle tribal enfeksiyon şeyler yazmışım geçen günler,kızdım kendime..
Ama silsem mi bilemedim..
Baya tiraj almış..
Neyse kaldırırım..
Tüü Allah ne öyle bebeler gibiyim hala..Neyse ameliyat günü belirlendi..
Biraz gerginim ama doktorum çok şeker insan..
Bugün babamın yanında bana iltifat falan etti..Şımardım bak şimdi..
Babama dedi ki "Kızınız ne kadar güler yüzlü insana ne kadar huzur veriyor gülümsemesi.Hep gülsün inşallah .Güzelliği yüzüne yansımış gibi."Bu sırada babamın göğsü böyle bir kabardı falan ayağa kalktı."Öyledir benim kızım çok güler yüzlüdür,temizdir kızlarım.3 kızım var üçü de böyle." diye diye odadan çıktı..Çıktığında hala dik yürüyordu sanırsanız omuriliği kırılacak iltifat ona geldi sanki neyse insan seviniyor ya.Bu doktorda nasıl göz var ya ilk bakışta "Sen makedon göçmenisin galiba değil mi?" dedi benim ağzım açık kaldı "evet" dedim.."Belli belli bu simayı hemen bilirim yüzünden belli."dedi babamla şok olduk..
Tabii bu benim yukarıdaki olaylar ile hiç alakasız olayı anlatma durumum ne alaka maydanoz oldu şimdi.Neyse size hayırlı pireler saat 5 olmuş hadi bu kız yatar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder