16 Ağustos 2012 Perşembe

Clannad


Merhaba anime severler.
Gecenin köründe yatacağım vakit dur şunu bir yazıp yatayım dedim..
Nur topu gibi yeni bitirdiğim bir anime.Aslında bitirdim dersem yalan olur ben daha Clannad serisini bitirdim.Şu an Clannad After Story serisine başlamış durumdayım.
Tamam kafanız karışmasın.
Clannad serinin birinci kısmıdır.Anime 3 seriden oluşmuş.Sanırım toplamda 60 küsur bölüme tekavül etmekte ilk seride 24 bölüm vardı ve zevkle izleyip bitirdim..

Konusu;Nagisa(kız),çok yalnız bir kızdır.Hasta olduğu için bir sene okula gidememiş ve sınıf tekrarına kalmıştır.Tomoya-kun(oğlan) annesi o daha çok küçük yaştayken ölmüş babası ile yaşayan bir gençtir.Babası alkolik ve oğlunun varlığıyla zerre kadar ilgilenmeyen bir adamdır.Tomoya'u kolundan yaraladıktan sonra araları iyice açılmıştır.

Nagisa tek başına konuşurken Tomoyo duyar ve ona peşine takılmasını söyler.Daha sonra okulda Nagisa'yı tek görür çünkü Nagisanın hiç arkadaşı yoktur.Sessiz ve içine dönük bir kız olan Nagisa tiyatro oynamak istemektedir fakat okuldaki tiyatro kulübü kapatılmıştır.Ve açılması için en az 3 kişi gerekir.Tomoya ilk olarak Nagisa'ya yardım ederken aslında ona aşık olduğunu fark etmez uzun süre.
Bu sırada Tomoyo ve Nagisa yakınlaşırken hayatlarına Tomoya sayesinde yeni kişiler girer.Ve pek çok duygusal olay yaşarlar.

Tomoya hiçbir şeyi abartmayan,pek fazla övmeyen bir oğlan.
Nagisa tam bir büyük dango ailesi delisi duygusal bir kız.

Bu anime duygusal,komik,biraz fantastik,romantik bir tür.Genelde çoğu olay duygusal olmasına rağmen açıkcası bol bol gülebilirsiniz.
Özellikle animedeki Sanuhara adında Tomoya'nun en yakın erkek arkadaşının olduğu tüm sahneleri seveceksiniz.Çok güleceksiniz.
Size hiç tiyo vermedim çünkü bu sefer anlamı kalmaz citten..
İyi seyirler..
Bu animelerdeki sevgi aşk insanı kıskandırıyor.Arkadaşlık falan resmen imreniyor insan..
Gördüğüm kadarıyla diğer iki seri çok fena güzel.Haydi hayırlısı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder