27 Ağustos 2012 Pazartesi

günün karikatürü



Dikkat ederseniz 90lı yılların her detayı var..Kapı arasına tırmanan çocuk bunu yapanlardan biri benim mesela ..Kapının yanındaki gül..Çiçekli perde..İç çamaşırları soba demirine asılmış bizim evde böyleydi ya..Sonra o su ıbrığı ,soba bacasından akan o pislikler için oraya takılmış kap,tutan demirler..
Meyve soyan anne,koltuğu masa niyetine kullanan ve çantası zamanın popüler çanta modelleri..Örme papatya halı..Aaa birde dolaplara yapıştırılıp sonra sökmeye çalışılmış sticker'lar..
Örgüler..Eteğinin içine don giyen anneler..
Her şey bence çok tanıdık çok güzel sizce?
Sanki bizim evin eski hali..

2 yorum:

  1. http://a1301.hizliresim.com/15/r/j8rkc.jpg Bilgisayardan ayrıntıları net yakalayamadım yardımı olur diye düşündüm üşenmedim yaptım ama pek bir yardımı dokunacağına benzemiyor açıkçası :)

    Soba arkasında yağmurdan ıslanan ayakkabıyı kurutma olayı. Malum kış.. O yıllar yüksek traja sahip sağ kesime hitap eden Türkiye gazetesinin dağıttığı duvar saati. Duvardan çıkmış bir priz (ama hatalı o yıllarda mimari o şekilde değildi prizler yüksekte olurdu) Annenin ayağında çorap olmaması. Babanın kısa samsunu yahut maltepesi. Tavuklu çalar saat (favorimdir) :D Şekerlik için de bulunan bir adet tespih ve yatay pozisyonda ki menteşesi gevşemiş dolap kapağı. Televizyon altında ki ithal porselen tuzluklar :) (Adi olur onlar ama o yıllar ithal diye kaliteli sanılırdı havası bile atılır hatta bir kaç yeşil çam filmlerinde :) )

    wayy be :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok farklı bir karikatür her zaman bir şey bulabiliyor insan.O kadar bizden ki amcamların evindeki koltuk bile orada yani..Bir zamanlar o koltuklar modaydı ne ilginç hemde açılabiliyor..Bizde de annem atletlerimizi öyle asar ve bir ıbrık dururdu ben hep tarzan gibi kapı aralarına tırmanırdım her halde hem bu hareketler hemde bale yaptığım için hala esnek bir kız olarak yaşıyorum :)

      Sil