10 Ağustos 2012 Cuma

Yeni şeyler-Playlist nasıl yapılır?

Gittikçe kendimi geliştiriyorum..

Bugün çeşitli tumblr adreslerinde gezerken müzik çaldığını gördüm bunun nasıl yapıldığını merak ettim google'a girip bir araştırma yapmak bence çok zahmetli o yüzden öğeyi denetle diyerek alttan bir yarım sayfalık yazılım dosyası açtım burada en sonda console şeklinde bir buton göreceksiniz ona basın orada size istediğiniz html ye ait veriye tıklayarak o siteye girin istediğiniz bir renkli müzik player'ı seçin sonra youtube dan istediğiniz şarkıyı veya şarkıları koyun en son karşınıza link çıkacak ingilizce bilmiyorsanız sizi zorlayabilir.Şayet Tumblr sahibiyseniz şöyle yapmalısınız.Ben öyle yaptım ve oldu ..Kendi sayfanızda kişileştir ve pano vardır kişileştire basın açılan yerde Html Düzenle tuşuna basın sayfanın en altına inin burada yazan yere kopyaladığınız yeni linki koyun Update ardından kaydet tuşuna basın en son tekrar kaydet diyip kapatıp sayfanıza dönün ve şarkı dinlemeye hazır...

Gelelim blogger'a elimizde hala hmtl duruyor değil mi?
Ben farklı bir şekilde yaptım orada ingilizce farklı farklı bir şeyler yazmışlar..
Ana sayfanızda varsa Linkwithin yoksa bir tane yaratın oraya html girip kapatın..Bir linkwithin açmanızda yarar var üst üste farklı linkler girseniz bile hiç biri zarar görmüyor benim baya doldu bile..

Umarım yapmak isteyip soramayan,sorsa da cevap alamayan herkes bunu rahatlıkla uygulayabilir ..Elimden geldiğince en ince detayına kadar anlattım daha kısa olarak da anlatabilirdim  ama bilerek uzattım ileride bazı şeyleri kendinizde kullanabilirsiniz böylece..

İyi dinlemeler...

5 yorum:

  1. Hoş bir eklenti olmuş sitene.
    Müzikte güzel seçim. Sevdim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ! :)
      Gerçekten çok severek dinlediğim bir parça..
      Dünyada insanı sigara içmeye çeken tek şarkı budur..
      İçmeyen biri olarak bile seviyorum ne yapayım..
      Senin bloguna da bir şarkı koymalı ama bakıyorum bir kaç değişiklik yapılmış..
      Yorumlarıma bir ara cevap ver hep unutuyorsun değil mi cık cık !

      Sil
    2. Evet, arasıra değiştirmek lazım bloğun görünüşünü. Bakalım belki bende koyarım senin gibi bir parça, varsa aklında önerilere açığım.
      Cevap verilmemiş yorumun kalmamış olması lazım ama gözümden kaçmışsa özürleri bir borç bilirim. :)

      Sil
    3. Bir aerosmith olabilir veya pink ployd ..
      Aerosmith'den crazy ,crying
      Pink floyd Hey you (her zaman tercihim)
      Aslında aklıma gelebilir daha ama senin de tarzına göre düşünerek söyledim..

      Sil
    4. Teşşekkürler :)
      Aklına başka gelirse haberdar et mutlaka.

      Sil