i love modaturkiye

10 Eylül 2012 Pazartesi

Balık keyfi

Sonbaharın gelmesiyle bizim evde balık sezonu açıldı.Hele kış oldu mu en azından haftada bir kez balık yeriz biz.Ben büyük balık severim.Sonra yağda falan sevmem balık ızgarada olacak yada fırında.Yağlı yemek yiyemem yağlı hiçbir şey yiyemiyorum.Bugün vücudum cidden kötüydü yürüyemiyordum resmen bir halsizlik vardı.Korkuyla dünden kalan pırasayı yiyeceğim sandığım zamanı beklerken annem bombayı patlattı hadi "sen bana o güzel kakaolu kekinden yap üstüne sosta olsun bende balık alayım orada pişirttireyim salatada hazırla"..
Sonra ben o sırada salatayı yapmış sofrayı kurmuştum.Babam tabii şu an bile erkek arkadaşlarıyla yemekte olduğundan ona yok..Bir baktım 2 uskumru,2 çipura Rabbim sana geliyorum dedim..Çipuranın o kokusu o tadı yok mu beni benden alıyor.Ben aslında palamut insanıydım ama sonra çipura ile tanıştım.Ve tabii ki kalamara çok pis bayılırım..
En büyük zevklerimden biri İstanbul'da teknede yediğim balık ekmektir.Onlarda genelde uskumru tercih ederler.Neyse biz deli gibi saldırdık.Hepimiz balık severiz.Tam bir balıkçı aileyiz.İçimizde balık sevmeyen yoktur.Ben özellikle kırmızı etçiyim. Etçil olduğum bilindik bir gerçektir tek otçul annemdir.Giritli değil ama maşallah giritlilere kafa tutar yani..
Öyle işte parmaklarımızı yalayarak kılçıkların boğaza takılmaz diş etine batma ihtimallerinden koruna koruna enfes balıklarımızı mide suyumuzun derinliklerine bıraktık aaa dostlar..
Küçük balığı yani hamsiyi güveçte ve böyle ne bileyim domates soğan koyup pişirince çok seviyorum nasıl bir  hastaysam..
Hamsi pilavı yememiş olanlar denesin derim.Ben şahsen yemiştim çok güzeldi..
Afiyet olsun gece gece herkesin bir yerini şişirttim..
Not:Bu resim bence bir resimden daha çok şey anlatıyor..En azından ben çok severim..Çok çok severim hatta..Talihin yoksa engin denizlere düşsen ne fayda..Allah çirkin şansı versin derler ya öyle.

4 yorum:

  1. off gece gece nasıl canım çekti :)

    nyks

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İmkanın olunca hemen yemelisin tam balık mevsimi :)

      Sil
  2. Sen böyle ballandıra ballandıra anlatmışsın ya balıkla hiç aram olmadığı halde canım istedi :) Bir de pek balık sevmeyen ben, eminönü'nden her geçişimde sırf cezbedici kokusu için yiyorum. Tek sevdiğim ise hamsi tava :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fenayım bak herkesin canını çektirdim..Off hamsi tava iyidir..

      Sil