15 Eylül 2012 Cumartesi

Deniz,Kum,Güneş

Bu senenin ilk ve son deniz mevsimini yaptık.Aslında açamazdık ama Fransa'dan kuzenim geldiği ve denize gideceği için doktorumunda bana "En güzel hastam denize git iyi gelir." dediği içinde babam "Hadi arabamıza atlayıp gidelim." dedi..
Sabah bir kalktık hava bulutlu berbat ötesi ama yılmadık yola çıktık nitekim yarı yolda bir anda günlük güneşlik ve bol güneşlik oldu hava.Denize gireceğimiz yer bizim eski yazlığımızın orası olduğundan her yere hakim olan biz hemen uygun yere gittik.
Denize girmek benim için Osmanlı askerleriyle bir 2 ile 1 geri hatta benim 3 geri bile olabilir.Göbek deliğim değecek diye verdiğim o korkunç mücadele sonunda aman be diyip daldım ve mutlu oldum.
Kız kardeşime dalmayı öğretmek için baya uğraştım ama deydi çabucak kavradı akıllı bıdık.Kuzende bir yandan dalmaya çalışıyor bana dal bakayım aaa böyle yapıyorsun bende yapayım diyerek deneme yapıyordu.
Yüzmek şöyle dursun ben her zamanki gibi daldım hep.Bol daldım az kulaç attım.Hep yarışlarda ben yendim.Belki bir olimpiyat madalyam yok ama her zaman toplu kulak atmada açık ara önde olduğumu ispatladım.
Süper yandım.Tatlı bir pembe..
Deniz,Kum,Güneş bunları seviyorum..
Dario Moreno'dan çok çok sevdiğim bir şarkı..

Deniz ve mehtap sordular seni neredesin
Nasıl derim ki gitti bırakıp burda beni
Anladılar ki aşkımız bitti
Alay ettiler benle hep sen oldun bunlara bak sebep
Mehtap dedi gördüm ah onu belinde erkek kolu
Deniz güldü halime bir avuç su verdi elime
Biterse gözyaşın al dedi doldur tekrar yerine
Rüzgar ve martı sordular seni neredesin
Nasıl derim terk etti bırakıp beni gitti
Anladılar ki aşkımız bitti
Alay ettiler benle hep sen oldun bunlara bak sebep
Martı dedi gördüm ah onu belinde erkek kolu 
Rüzgar güldü halime dedi gidelim düş önüme
(Bırakıp gittiyse o seni unut gitsin sen onu)
Gidemem dinle martıları bitmiyor alayları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder