6 Eylül 2012 Perşembe

Detaylar

Birinin size aldığı obje,nesne her neyse ortada olsa nasıl hissederdiniz..Devamlı gözümün önünde olup bana hiçbir şey hissettirmiyor mesela..Garip geliyor hatta bu durum.Bu hızla değişim detayı aslında mutluluk verici olsa bile korkutucu.Bakıyorsunuz ama size anımsatmıyor bakıyorsunuz ama olmasa da olur..Hiçbir sizde refleks yaratmıyor.Derin anlamda bir soğukluk sanki hep oradaymış izlenimi veriyor.Orada olmuş olması bir şeylerin kanıtı değil.Sadece güzel buluyorsunuz ve hala orada tutabiliyorsunuz.
Detaylar korkutucu olabiliyor bazen.Hızlı değişim.Beklenmedik bir uyum süreci.Hızla unutmuş olmanın verdiği hissiyat.
Kendinden kuşkuya düşüyor insan.
Detaylar ürkütücü daha önceden nesneleri kaldırmayla birlikte kişileri veya mekanları hatırlama hali.Bir şeyleri ortadan kaldırmayarak tam tersine hızla unutma.Hatta hiç olmamış hissi veriyor..
Detaylar soğuk.
Bu boşluk hissi uzayın en derinlerinde bile yaşanmadı.Önce bunun bir travma etkisi sanmıştım aslında değil.Ben o an kabul ettim.O an yok ettim.Ve hiçbir şey olmamış sanki zaman akmamış gibi silindi gitti her şey sesler,yüzler,anılar.Ve bunun detayı bence çok korkunç..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder