12 Eylül 2012 Çarşamba

Dilan'a kadar

Dilan'a kadar kaç kez yazdım 3 mü?4 mü?
Kaç kez çocuk istismarı yayılıyor dedim.Kaç kez durun diye ver yansınlar ettim..
Sadece benimle bitecek değil biliyorum.Ama istedim ki kulaktan kulağa gitsin.Vicdanı olan dursun.Bir kişi bile olsa gönlüne işlesin.
Daha bir genç kızım annelik nedir bilemem ama Allah'ın bana verdiği doğal anne iç güdüsüne sahibim ve vicdana.Kulaklarımı tıkayamıyorum sizin gibi..Sizin gibi gözlerimi kapatamıyorum olaylara.Duymamış taklidi yapamıyorum sizin gibi.Soyutlanamıyorum.İsyankarım,anarşistim sizin deyiminizde.Ben insanlığımı çorak çöllere terk etmedim.Etmeyeceğim.Güneşin altında susuzluktan ölsem bile o vahanın hayaline yürüyeceğim.
Bir yasa ya.Bir yasa çıkartın çok mu?
Her istediğinizi çıkarttınız.Her şey sizin ellerinizde.N.Ç adlı güzeller güzeli masumlar masumuna kirli ellerini değdiren o iğrenç mahlukları dışarı çıkarttınız yetmedi birde bunu onayladınız! Her şeye karışan hükümet niye sustu.Neden?
Şimdi Dilan..O daha 3 yaşında.Her şeyden bir haber..Minicik bir beden.Süt kokusu tam silinmemiştir derisinden.Mis kokulu Dilan..
Sen hangi şerefsiz o masum bebeğin vücuduna dokunursun.Delirmek üzereyim düşündükçe.Tırnaklarımı yüzüne geçirmek istiyorum.Yüzünü parça pinçik edip o ellerini o tecavüz eden uzuvunu ağzına tıkmak istiyorum.Allah belanı versin artı cezanı versin .Geber ne olursan ol ama huzurla ölememe acı çek her gece acılar çeke çeke öl istiyorum.Sana bir gram merhamet bile yok.Ne yüzle Allah katına çıkacaksın acaba..Tabii yüzün varsa şerefsizin evladı.Umrumda bile değil böyle pis konuşmuşum.İçimdeki öfkeyi anlatamam.
Dilan benim bacım olmaya bilir benim yavrum olmaya bilir ama hiç önemli değil onu sevmem için canım kanım olmasına ihtiyacım yok.Bir insanın hakkını korumam için ona yakın olmama gerek yok.
Bu işi okuyup geçen bu işi örtbas eden herkes söylüyorum Şerefsizin evladıdır!
Dün akşam kuzenime Türkiye'de hep böyle olaylar oluyor derken  bu haberi gördüm.Bak dedim görüyor musun?Burası işte Türkiye!
Hani hepiniz bel altı hastasısınız.Hani namuslu kız için geberirsiniz.Ama nişanlınız,sözlünüz,sevgilinize abazalık yapmaya çalışır ama hiç el değmemiş istersiniz.İşte siz böylesiniz.İçinizde temiz yok mu?Var.Gerçekten baba yiğit adamlar var onlara yok demek beni terbiyesiz ve erkek düşmanı yapar.Ama varlar şükürler olsun onlarda olmasa bu ülkeye,bu ülkede adam gibi adamlara  inancımız kalmazdı.
Biz kızlar önce babalarımıza güveniriz.Onlara güveniriz ki bizi koruyacak bizi sevecek bizi sırtında taşıyacak bize sahip çıkacak babamız gibi güveneceğimiz adamlar isteriz.
Götü başka gözü başka oynayan erkek falan değil istediğimiz.
Namus bekçiliği yapıp elalemin namusunu kirleten pislikten bozma olmayın!
Ortalıkta sokakta milletin karısının,bacısının,yavuklusunun kıçına başına bakıyorsunuz ya hani sizin gibi denyolarda senin ananın,bacının,yavuklunun kıçına baksa iyi mi?
Biri de senin yarini,kardeşini sokak ortasında,dağda bayırda tecavüz etse.Senin bebeğini tecavüz edip dövse iyi mi?
Erkekler vicdanınızı pantolonlarınıza değil kalbinize koyun!Kalbinden düşün bir!
Benim anneme,kız kardeşime ya da sevdiğime biri bunu yapsa ne düşünürdüm? de kendine.
Öldürürdün değil mi?
Namusunu böyle temizleyeceğini sanırdın!
Ama sende aynısın unutma!
Hep dersiniz" Biz erkekler yapınca yiğit kadınlar yapınca o."..
O zavallıyı o hale sokan siz çok şerefsiz yiğitlersiniz.
Size şerefsiz dışında hiçbir küfrü uygun görmüyorum.Çünkü siz Şeref denilen şeye sahip değilsiniz.Size kibar dille değil sizin anlayacağınız şekilde konuşmak lazım.
Dünya sizin gibi erkeklerin olmadığı ayrıca sizi daha iyi anaların yetiştirdiği yerde iyi olacak.
Sizi yetiştiren analarınıza da bir çift sözüm var elbet.Tek suçlu asla siz değilsiniz.Temelden başlar her şey.
Ey ana "Erkek doğurmuşsun ama Adam doğuramamışsın.Sen ki kızını evde 8 de görmek istersin ama oğlun 3,4 e kadar sokaklarda sürter.Mazallah bir kız dışarıdaysa sen yiğidin,aslanın,soyunun devamına her şeyi o kıza yapabileceğini öğrettin!.Kendi kızını hiç düşündün mü?O kızında bir annesi bir babası vardı.Bir hayali vardı beyaz gelinliğine kırmızı kurdele takacaktı babası telli duvaklı çıkacaktı,bebekleri olacaktı.Sen oğlunu böyle yetiştirdin.Dur de!".
Dilan hiçbir zaman büyüyemeyecek.O hiç genç kız olamayacak.O hiç ilk aşka sahip olamayacak.O hiçbir zaman telli duvaklı gelin olamayacak.O ilk annelik deneyimini,doğum telaşını,bebeğinin ilk adımlarını göremeyecek.Bebekleri hiç büyümeyecek Dilan'ın.Kızları yada oğlanları büyüyüp gelin,damat,asker,anne olamayacak..Dilan hep 3 yaşında namuslu kalacak.Ama sen ona dokunan hiçbir gün namuslu olamayacaksın.
Sen namus bekçisi hiçbir gün namuslu olamayacaksın.
Sen çanakçı anası sende hiçbir gün el üstünde tutulmayacaksın.
Sen susan halk vicdanını kayıp edeceksin.
Susma!
Sen yasa çıkartmayan devlet ,kadınlara "Her kürtaj bir Uludere.","Kadınlar katil!","Siz tecavüz bebeğinizi doğurun devlet bakar." zihniyetiniz var ya.Yarın o diyenlerden birinin çocuğu acaba bu duruma düşse 1 dakikada yasa çıkardı.İlla o anı mı bekleyecek bu halk sadece korkmadan sokakta yürümek için.
Ahmet Çakar denilen utanmaz çıkıp "Kadın istemezse kimse tecavüz edemez!" diyece kadar terbiyesiz sizde bu adamın şakşakçılarısınız!
Kadınlar artık sokaklarda,bebekler artık beşiklerde korkarak mı yaşayacak?
Susmayın Allah aşkına tepki gösterin.
Sağır dilsiz 13 yaşında kız tecavüze uğruyor ve devlet ona bir koruma vermiyor ve kız tekrar tecavüze uğruyor şu an hamile.Ve devlet istemezse bebeğini doğurmak zorunda kalacak.
Bir kadın kendine tecavüz eden adamın başını kesip köy meydanına " Alın işte namusumla oynayanlar.Çocuklarım artık başları dik olacak."diyor.Bu kadın o pisliğin bebeğine her gün can veriyor ve kendi ölüyor.Bu kadın cinayet işledi.Hungarca adamın kafasını kesti.Çünkü artık dayanamıyordu.Ve tüm köy halkı kaç senedir buna göz yummuş herkes haberdarmış ama herkes "Bu adam belalı.Bırakın yapsın." demiş.Nerede Türk örfü,namusu nerede Türk adaleti.Nerede övündüğünüz mertlik nerede asil kanınız neredeyse söyleyin gidip bulalım.Nerede bıraktıysanız bulalım..
Artık durun..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder