9 Eylül 2012 Pazar

Gülelim Düşünelim-Karikatürler

Tiksindi senden kadın haklı.Yatağın güllü desen olması ayrı bir detay..

Sen olmasan hayat ,okul geçmez geç kalan tikky..

Bir hoşt diyemedi içimde kaldı.Her seferinde aklıma gelen ve güldüğüm karikatür şaheseri..

Sen sen ol..Off resmen ha Carlos Martin ile karşılaştırmışsın ha Tatlıtuğ ile yazık sana..Not:Kızlar bir erkek sana o mu ben mi yakışıklı derse direk bitirin bilin ki bu adamda sıfır özgüven var..


Tüm babalar aynı..

Sevgiler Cemil..

kardeşimin bir kaç günde bir bana yaptığı esprinin kaynağı..Aramızda geçen diyalog..
-Gülnihal dedim mi Tahsin bakacak deli etmeyin beni manyak mısınız nesiniz yakıcam lan evinizi hasta ettiniz lan beni.Ben size Tahsin diyince ikiniz bakacak demedim mi demin..
-Hweheh (yerde)

Fırat böyle kanmaz oğlum zeki adam..


Benim güzel esprim olan "O shit Hurşit"in kaynağı olabilir..Kandırma çocuğu sende..


Tanıştığımız herkes ben küçükken sarışındım der ya ben orada hep sinir olurum.Geneli zaten hep esmerdir bunların..

Realist tamirci..

Tsubasa forever..


Yanlış anlama ile başlanılır mı be ah kardeşim daha baştan kaybettin..

Öptümmm

Sevmiştim seni değerimi bilemedin..

Anam anam gadın anam..Ana başka..

O yüzden olmuyor ya..

Kırıcam ağzını yüzünü..Döşü kıllı olsun,sakallı kıllı olsun diyen kadını hatırladım..

Off.

Tanıdık..

Ersin Karabulut olayı çözmüş..

Diyorsan başa sar Gülüm..

3 yorum:

  1. Hepsi bir yana realist tamirciye bayıldım! :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara en sevdiklerimi gördüğümde hemen kaydediyorum okuyorum kendim sıkıldıkça paylaşayım dedim :)O başka ya zaten her gördüğümde ölüyorum..

      Sil
    2. Sen de bendensin internette gezinirken hoşuma giden ne varsa kaydediyorum, iyi etmişsin :)

      Sil