4 Eylül 2012 Salı

Senden benden bizden

Yorucu bir günün daha ikindisindeyim.Ellerim bulaşık yıkamaktan büzüştü artık.Baş sağolsuna tüm bina hücum etti.Millete kakaolu kek yaptım üstü çikolata soslu ama millet şeker hastası çıktı.Yaşadığım travma anlatılmaz.Birde yarısı benim hostes olacağımı sanıp;"Maşallah boylu poslu pek güzelmiş bu hosteslik buna yakışmaz mı hiç!" deyip durdular bende "Yok o ben değilim kardeşim hostes." diye geçiştirdim.Oğullarına münasip kız bulmuş analar gibi incik cincik ediyorlar.Neyse kimseyle uğraşamam..
Egenin artık bende demir başıyım bugünden itibaren.Sabah sabah tanışmak istemesem de S. hemen nasıl buluyor anlamıyorum Uçak mühendisi mi dedi Uzay mühendisi mi pek ilgimi çekmeyen(dinliyor taklidi yapıp o dinlemeyen kız benim hep!) bir eleman ile tanıştırdı.Adam iki dakikada dünyanın ve üniversitenin sırrını çözmüş."Bakın mesela şu an babet giyen kızlar okul açılınca topuklu giyecek!" şimdi hele dur orada bende de babet var ve topukluya bayılırım ve hep giyerim böyle kural mı olur ya.Bir de elemanın dediğine göre yakında okul görünce American Party ortamı olacak ! Ya yürü git Allah aşkına ya..Zaten devamlı konuşan ve gülen erkeklerden hiç haz etmem.Birde kendini komik sananlar..Birde konuşmadığım halde konu yaratmaya çalışıp apışıp kalanlar var.Birde kendini dünyanın merkezi sanıp sen benden başkasını sevemezsin diyen erkekler.Birde öküzlerden.Birde megolamanlardan nefret ederim.Kısacası pek çok erkek grubundan nefret ettiğim ortaya çıkıyor fakat değil.Sevdiğim erkek grupları da vardır.Bunlar yaratılmış olup genelde kapılmış olur yada siz geç doğarsınız o erken doğar saçma sapan bir döngüdür.Aman neyse konuya girelim..Bir sonra ki yazımda uzun uzun süper erkekleri ve iğrenç erkekleri yazayım diyorum.
Bugün yoruldum.Hemen iyileşmek istiyorum.
Bu arada burun ameliyatı olmak üzereyseniz olun.Cidden ya acı veriyor ama iyileşme olayı var ya pek mutlu ediyor adamı.Ben hala yoğurt ,çorba takılayım...Acıktım ben gidip yoğurt yiyeyim bye..
Bu arada beğendiğim ama elde etmemin imkansız olduğu bir adam var size onu taktim etmek isterim;





Ciddi anlamda sana talibim ya bak vallahi.Niye ölüp gittin Bir Cemal Süreya bir sen..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder