15 Eylül 2012 Cumartesi

Sevgili Kabus

Sevgili kabus bir defol git ya.Hele o rüyama giren ya bir git ya..Nereden çıktı şu 4 gündür böyle rüyalar görmeler falan sinir oluyorum bak.Sinir oluyorum sonra Twitter da bir güzel sinirimi patlatıyorum oldu mu şimdi oldu mu ..Olmadı.Bir defol yani kısacası.
Allah'ım bir daha o şahsiyeti rüyama sokma ya rabbim görmek bilmek duymak istemiyorum lütfen!Mecbur muyum arkadaş korkarak uyanmaya,tövbe bismillah diye kalkmaya..Değilim ..O yüzden artık istemiyorum.Ne hayatımda ne rüyamda..Yardım..Et..
Et demişken off canım et çekti ..Neyse saçmaladım..Rüya falan görmek istemiyorum.Uyumucam bu gidişle.Hani düşünsem haa evet ya rüyama girer düşünmüyorum diye mi bu musallatlık tövbe..
Nalan'ın dediği gibi;"Kabuslara katlanmaktansa artık vazgeçtim rüyalardan.Bunca yıl ne çektiğimi bir ben bilirim yalnız kalmak uğruna vazgeçtim.."
O Şarkı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder