16 Eylül 2012 Pazar

Zalım

Günlerden umut.
Umutlardan zamanın olduğu bir yerdeydim.
Zaman zaman komik,romantik,sinirli,umursamaz,odunun daniskası bir kızdım.Hala öyleyim.Sulu göz olan mizacımla ters düşerek ağlamıyor ve zırlamıyordum.Allah Allah neyin nesiydi bu şimdi.
Bu arada kabus görmemiştim böyle dinç uyanmış dip temel temizlik yapmıştım.
Günlerden kuşluk.Kuşluklardan vaktiydi.
Bir kuş ötmüyordu ama sünnet töreni vardı ara mahallede zurna sesleri her yerde.Göbek atacaktı herkes muhakkak.Birde o hep 3 kilo fazlası olan kız bendim.Saçları deli gibi uzamış artık ona sahip olamayan ne halin varsa gör diyip deli kıvırcıklarına bırakan bendim.
Günlerden inek.
İnek nereye kaçtı.Dağa kaçtı.
Kaçtı gitti.Bir halt olduğu yok.Biraz acayip oldu.Biraz dümbelek falan vardı işte .Siz şimdi dumur oldunuz ya işte.
Oradaki Zalım benim..

2 yorum: