24 Ekim 2012 Çarşamba

Seni Seviyorum Ancak Böyle Anlatılır;

 Üşüdün mü? Titriyorsun
 Bütün bunların yaşanması gerekiyor muydu?!
  Bana neden kızdığını söyle Armağan?
  Çünkü o zavallı kızın canını yaktın!
  Canını yakmak için ne yaptım?
  Onu bu gece neden yalnız bıraktın? Neden!?
 Sana bakmaya çıkmıştım.
 Bana mı? İnanmıyorum! Orada sana deli gibi Aşık ve yardıma ihtiyacı olan bir kız varken sen bana bakmaya çıkmıştın, öyle mi!?
  Evet. Benimde yardıma ihtiyacım vardı. O çocuğa evet dedin mi?
 Bu seni neden ilgilendiriyor?
 Çünkü evet demeni istemiyorum.
 Bak Haydar!
 Dedin mi cevap ver?
  Demedim; ama demeyeceğim anlamına da gelmez!
  Ben... Seni seviyorum Armağan...
  Ne?
 Seni seviyorum dedim. Seni, doğduğum, nefes aldığım günden beri, toprağın sıcağı avuçladığından beri, ağacın dibine oturup yaktığım türkülerden beri seviyorum. Hiç görmeden bildiğim, görünce tanıdığımsın. Yanımda yokken sen bende varsın. Yanımda varken ben sende yok oluyorum. İşte söyledim Armağan. İki yıllık sessizliğimin mührünü söküp attım; gerisi sana kalmış. 

- ...
 Dur!.. Birşey demeden yollamam seni.
  Sana ne diyeyim bilmiyorum.
 Bana neden kızgın olduğunu söyleyeceksin.
 Söyledim ya, İclal'e acı çektirdin. 
  İclal, benim O'nu kardeş gibi sevdiğimi biliyordu. 
  Sana duyduğu Aşk hoşuna gidiyordu. Sana dokunması, sana sarılması, sana sığınması!
 Hayır! Rezzan hocam içindi. Peki sen niye beni İclal'e doğru ittin?
 Ben vicdanımın sesini dinledim.
 Diğer kızlar dururken niye en çok sen bağrına bastın?
  Çünkü çok çaresizdi.
  Sen İclal'i kıskandın.
  Madem böyle düşünüyordun, O'nu neden eve getirdin?
  Söyle Armağan, İclal'i kıskandın değil mi?
  Hayır!
 Kıskandığın için vicdanın seni ayıpladı değil mi?
 Hayır!
  Kendinden sakladığın hayaletler İclal gelince hortlamadı mı?
  Hayır!!. Evet kıskandım! Evet kıskandım! Evet kıskandım!..
  Niye peki?
 Çünkü sen benimdin, benim parçamdın O'nun değil!..
  Sana son defa soruyorum; bir daha da sormayacağım: "benim bir parçamsın" ne demek Armağan?
 - !..
 Ne demek?!
  ...kabul etmekten deliler gibi korktuğum için kırk kilide vurup sakladığım her şey demek! Yitirdiğim çocukluğumdan saklı kalan masumiyet demek! Bir türlü yol bulup Yüreğimden dilime gelmeyen o cümle demek! Bende Seni seviyorum Haydar demek!.. Bende Seni seviyorum demek!..



5 yorum:

  1. Galiba ben bu diziyle büyüdüm. Hatta baştan sona bütün bölümlerini eksiksiz seyrettiğim 2 Türk dizisinden biri. Hatta ve hatta bütün bölümleri en az 5'er defa falan izlemişimdir. Ne güzeldi... Keşke yine olsa, yine izlerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu koymam tesadüf arasam bulamam.
      bir anda facebookta gördüm.
      hadi izleyeyim dedim.
      ya bunu tüm blog severler izlemeli dedim sonra.
      birde keşke yazısı olsa dedim kardeşim "vardır bir enayi bunu yazan " dedi.
      cidden sözlerini de bulduk.
      zavallıya enayi damgasını yapıştırdı üzüldüm.

      Sil
    2. =) Ama kardeşinde haksız sayılmaz be. Uğraşılır mı tek tek yazmak la? Ya da ben mi çok üşengecim?

      Sil
    3. sanmam ben olsam yazmazdım adam sabırlıymış :)

      Sil
    4. O zaman sorun bende değil =)

      Sil