17 Ekim 2012 Çarşamba

Tek aşkı kalbimin

Senmişsin Teyzecim..
Allah'ım bu çocuğu bize verdiğin için şükürler olsun yarabbim..
Sayılı gün geçmiyor.Artık internetten değil canlı kanlı görüp ısırmak,öpmek,koklamak,sevmek istiyorum ya..Hem döve döve sevicem onu..
Teyzesinin aşkısı,erkeği,tariflere sığmaz..
Bir kaç dakika evvele kadar biricik yeğenimle web cam aracılığı ile görüşüyorduk.Bana ballı ballı "Teyzecimmm naber" diyordu.
Öyle güzel Teyzecimmm diyor ki o dudu ağzını kopartmak istiyorum.
Dayanamıyorum ben buna ya gelsin o bebek kokusunu içime çekicem sıkıcam böyle kollarımın arasında "Bebeğimmm" dicem öpcem.
Oda bızıklancak acı içinde.
Şu asık suratımı güldüren canım bebeğim iyi ki varsın seni anan benim için doğurmuş..

Hep hayalim Kerem büyüsün benim ileride çocuklarıma abilik yapsın ve onları hep sevip korusun hatta teyzesinin evinde kalsın,teyzesi yani ben ona bol bol para vereyim hatta ona oda bile kurarım isterse genç odası falan kurarım ilk göz ağrım o benim..
Öyle işte..
Gece gece mutlu oldum..
Dünyada yaşadığım en güzel duygu şimdilik "Teyzeliktir"..
Belki bunda ablamı çok sevmem ve eniştemi çok sevmemde etkili..Ve o yüzden keretayı daha çok seviyorum..
Hadi 9 gün çabuk geç..

2 yorum:

  1. Ne güzel ama ya benim hala bir yeğenim yok :( Olsa aynı senin gibi içime gömerdim. Şimdilik komşunun çocukları, sokakta gördüğüm bebeklerle idare ediyorum :)
    Sayılı gün çabuk geçermiş ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah olunca canım anlarsın halimi yavrum olsa bu kadar severim diyorum bazen öyle canımın içine sokasım geliyor :)

      Sil