30 Kasım 2012 Cuma

Öyle!


7 yorum:

  1. Bu bölümü daha yeni izledim :) Çok haklı! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha bugün 4.sezona geçiyorum.
      zaten Blair hep haklı favorim o :)

      Sil
    2. Zaten 3 bölümcük kaldı bitiyor dizi :/
      Pretty Little Liars da izliyorum ben izlemediysen onu da öneririm Gülnihal'im. Onun yeni bölümüne çok var ama :/

      Sil
    3. ya ben zaten 3.sezondan başladım diziye :)
      Ama dediğine bakacağım.
      Bu Chuch ve Blair'i çok seviyorum ya <3

      Sil
    4. O zaman şanslısın :)
      O da izlenesi, Gossip Girl kadar olmasa da.
      Ben de! :)

      Sil
  2. blair. biricik. çak da çak baas.
    :)
    gossip girl yakında belli olacak.
    evet pretty little liars da şeker.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onuda görüyorum tv2 de izlemek istiyorum
      zaten eliane ım dediyse izlenilir :)
      ahh çak başka ya :)

      Sil