28 Kasım 2012 Çarşamba

Diş

2 gündür kabuslarla doluyum gene.Tam kurtuldum desem geri geliyorlar.
Bu gece rüyamda dişimin koptuğunu yere düştüğünü ve bir doktorun dişimi ufalayıp ,"Korkma düzelecek." demesiyle uyandım.
Diş görmek iyi değildir derler.
Kalkar kalkmaz anne ve babama bakıp şükür ettim.Anneme rüyamı anlatınca "hayırdır inşallah kızım " dedi.İkimizde rüyalarımızdan korkarız.
Tüm gün acaba birine bir şey mi olacak diye düşünmekteydim.KYK ile ilgili işlerim olduğu için arkadaşlarımın  davetini kabul edememiştim ama Ege Üniversitesi acayip yavaş bir yer olduğu için 12 de verdiğim evrak ancak yarın çıkar dediler yalvardım hadi 3 buçuk gibi gel yardım edeyim deyince kalem dairesi çıktım.Eve gidip eşyalarımı bırakayım sonra babamla işleri halledeyim diye düşünerek eve döndüm.Tam katımıza geldiğim an bizim kapı açıldı ve babam gözü yaşlı bir şekilde çıktı.O an birine bir şey mi oldu Allah'ım diye düşündüm."Baba ne oldu?" diye cıyaklarken ;"Kalbim sıkışıyor dayanamıyorum çok kötüyüm." dedi.Nasıl korktum.Eşyaları fırlattığım gibi koştum peşinden.
İçim içimi yiye yiye.
Annemde geldi.Tabii almıyorlar bizi sonunda annemi aldılar.
Şükürler olsun iyiymiş.Bir ara annem çıktı sen gir dedi.İlk istemedim ama sonra ya bir şey olursa diye korkup girdim kendi gözlerimle iyi olduğunu görünce çok mutlu oldum.
Çok içeri almadıkları için anneme bıraktım geldim.Yoksa dışarıda avluda oturmak zorunda kalıyorum.Tek avantaj evin yakın olması.
Öyle işte rüyam çıktı gerçekten.
Neyse şükürler olsun.Her şeye. Rabbime..

2 yorum: