24 Kasım 2012 Cumartesi

Mim var dediler :)

Mimlendik gene.
Mim olayını seviyorum ben :)
Düşünmesi de yazması da ayrı bir keyif geliyor bana..Haydi başlayalım..


Hayatınız bir film olsa hangi filmde başrol olmak isterdiniz?
Gerçekten zor bir soru ile başlıyorum. eternal sunshine of the spotless mind filmindeki Clementine karekteri ile öyle benzeşiyoruz ki o yüzden o filmin başrolü olmak isterdim ne olursa olsun her durumda tekrar tekrar olsa da sevdiğine kavuşuyordu.

Sizi anlatan en iyi, en unutulmaz film sahnesi hangisi olurdu?
Eminim binlerce sahne vardır ama en en en etkileyen hangisi, sizce?



Aklınızda en çok yer eden, adeta başucu cümleniz olan replik hangisi?
ilsa [ingrid bergman]:
sana sonunu bilmediğim bir hikaye anlatayım mı?
rick [humphrey bogart]:
anlat.
ilsa [ingrid bergman]:
seni seviyorum...

Casablanca filminden bir replik...Çok anlamlı..İlsa çok haklı.

Ve son olarak filmlerle adeta bütünleşmiş o güzelim film müziklerinden favorileriniz hangileri? 

Billie Holiday - I'll be seeing you         The Notebook filminde beni benden alan şarkıdır..

Berkant-Nisan Yağmuru  Kadın Asla Unutmaz filminin unutulmaz şarkısı..

Esin Engin-Seven ne yapmaz   Seven Ne Yapmaz filminin unutulmaz şarkıdır..

Audrey Hepburn-Moon River   Breakfast at Tiffany's filmin en güzel sahnesidir...

Ben kimi mimlesem diye düşünüyorum ama ikinci kere mimlemek hoşuma gitmiyor özellikle mimlenmek isteyenler lütfen beni bilgilendirsin..
İpekto özellikle isterse yapabilir.
Hemera&Nyks,Orlando,LaLa,Deeptone,Düşlem,Şanselize Bulvarı....İsteğe bağlı yapabilirler..


4 yorum:

  1. Çok güzel olmuş bu mim! Clementine'e bayılıyorum. Şarkılar da şahane. Bir de mailine baksan ya Gülnihalim :)

    YanıtlaSil
  2. Ben tabi tembellik yaptığım için yeni görüyorum cano! Yani aslında çok çalıştığım için tembellik yapmak zorunda kaldım. Blogu biraz yalnız bıraktım.
    Mim çok hoş olmuş kii =) şarkılarda güzel =) Zaten sen yaparsan hepsi güzel olur =)
    ipekTo ister tabii ister ama görüyorsun işte şartlar =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediğin zaman yaparsın canım :)
      Böyle sıkılıp off mim yapayım dediğin zaman mim konusu hazır :)
      Sen derslerine çalış yeter bana :)

      Sil