22 Aralık 2012 Cumartesi

İpek Kalplim

Bugün benim çok sevdiğim bir blog yazarı olan İpek'imin doğum günü..
Her zamanki standart doğum günü mesajları atmak istemedim.Sabah atacaktım bir mesaj ama o benim için bir mesaj atmakla yetmeyecek kadar kıymetli.
Onun yeni yaşı.Onun yeni mutlulukları.Yeni hayaller,aşklarının,üzüntüleri olacak.
Her gün işte bu dediği eşyalar,adamlar,insanlar tanıyacak.
Bense farklı bir şekilde onu yazmak istedim.

İpek;
Benim sadece blog arkadaşım değil.O benim memleketlim benim yarı şehrim dediğim yerin havasından güzel bir insan.Belki ilk onu daha çok sevmemi sağlayan daha ilgiyle okumamı sağlayan faktördü.
İyiki okumuşum.İyiki tanımışım...
Bazı insanlar okuduklarımızdan başkadır ama İpek içi dışı bir.Hisli..
Hisli çünkü sevmeyi biliyor.Sevmeyi öyle iyi biliyor ki biz sevgiyi birbirimizin hecelerinde yakalarız.
Kalp kırıklıklarımızı ve hüsranlı,gözyaşı dolu günlerimizde bir şiirimiz bir sözümüz birbirimize dokunur.Çünkü biz uzak yerlerden değil yakın yerdeniz.Kalbimiz nasıl dokunuyor birbirimize.O benim İpek yüreklim oluyor.Ben onun Ninjası..
Ben eksik yazarsam kah o tamamlar.
Ağzımızdan çıkmayanlar yazılardadır.

Evet İpek kız bir yaş daha büyüdün..
Büyük kız olmak için mücadele.sınav stresi,sevda yorgunlukları ve umutları ile dolu günler seni bekliyor.Gün gelecek;"Ben neden başaramıyorum?,Benim için özel biri yok mu?,Arkadaşlarım niye böyle?,Her işim ters gidiyor!"diyeceksin.
Ama her şeye rağmen büyüyüp bakacaksın ve diyeceksin "İyiki yaşamışım yoksa büyüyemezdim."...
Büyümek ağır bir yük İpeğim vazgeçeceksin hayatımızın pamuktan bir iplik olduğunu anlayacaksın ama sen pes etme.Daha çok tutun hayata.Daha çok sarıl geleceğe.Bırak kaderinde olan seni bulsun.O güzel gülüşünü eksik etme unutma "O güzel gülüşe kimin aşık olacağını bilemezsin."..

Benim dileğim;
En iyi yerlerde ol.Boğaziçi Üniversitesini kazan ve ben kasım kasım kasılıp "Boğaziçinde arkadaşım okuyor." diyeyim ama olmazsa Ege'ye gel bana yoldaş ol kapımız sana açık...
Çok sevme İpek kız..Kimseyi hak etmediğinden çok sevme.İlk terk edilen,ilk istenmeyen sen olursun bir gün yüzüne tokat atsalar daha az acıyacayı derin söz olan "Senin beni sevdiğin kadar sevmiyorum seni."derler..Bu yüzden hiçbir kimseyi bir an gelene kadar sevmemeyi öğren.Öğren ki ağlama..
Ama biliyorum ki yaşamadan olmaz..
Ve unutma önce eğtim sonra başka şeyler çünkü bir bayan her zaman kendi ayakları üzerinde durabilecek kadar Amazon ve zeki bir Madam Curie olmalıdır..
Sen bir Amazon ve bir Curie kızısın..
Yolun açık olsun..Ömrün sağlık ve huzurla dolsun..İleride boy boy çocukların olsun..
Kimsenin kuyruğu olma sen baş ol onlar ayak..Unutma "Başlar gelince ayaklar geriler.."..
Seni çok seven Gülnihâl..

Son olarak;"Sen duvar ol!Ne yel alsın ne sel!."


7 yorum:

  1. Oha ağladım! Şimdi misafirlerim var ama birazdan gelicem ve seni yicem! Bekle beni!!! =***

    YanıtlaSil
  2. Sen var ya bir tanesin! Teksin! Nasıl ağlattın öyle beni! En güzel doğum günü hediyesi buydu. Daha başkası olamazdı ya. Daha içteni olmadı, olamazdı...
    Az önce misafirleri yalnız bırakamayacağım için uzun uzun yazamadım ayıp olacaktı ama şimdi saatlerce yazabilirim sana olan aşkımı, tutkumu!
    Evet sen "tutkusun"
    Hayatta her şey oluyor, bir şekilde oluyor işte. Nasıl? Ne şekilde? Hiç bilmiyorum. Ama her şey akıp gidiyor. Fakat biz akışa müdahale edelim ve sen hep yanımda ol! Yoldaş ol, kardeş ol, abla ol, anne ol. En önemlisi sen ol yanımda!
    Çoook seviyorum seni iyi ki varsın!!!
    =)
    =***
    <3 <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benim kız kardeşlerimdensin :)
      Zaten küçük kız kardeşimle akransın ve sanki benim sarı kafamın kara kafalısı versiyonusun :)
      Sen benim kardeşim,arkadaşımsın unutma :)
      Seni çok seviyorum ben :)

      Sil
    2. Hehe kara kafalı... çok sevimliii =)))
      Gel buraya sarılcam! =)

      Sil
  3. heeey ne güzel ne şirin bişi bunu yazmak düşünmek.
    nazilli dayanışması.
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Deeptone
      İpek benim için çok kıymetli ve şu an bu hediyeyi verebiliyorum
      Ama ileride inşallah hediye yollarım ben ona :)

      Sil
    2. Heheh Nazilli dayanışması evet =D
      Kızlar sizi yerim! =)

      Sil