21 Aralık 2012 Cuma

Kopsun Kıyamet

Günlerdir 21 Aralık esprileri yapıyordum 3 gün önce hocaya "Hocam 3 günlük dünya için değer mi?" diyordum.Hafiften değil bariz 21 aralığın vurgusuydu.Kıyametin kopup kopmayacağını bilmek bizim işimiz değil.Haa Mayalarda zaten kıyamet kopuyor dememiş o ayrı.Bu E.T kafalı Dünyalılar niye bu kadar süzme yoğurt bir diyin bana.Yok birileri Şirince'ye geliyor Bin TLye oda kiralar.Birileri Fransa'ya gider.Hayır tüm dünyadaki insanlar öldükten sonra siz yaşasanız ne olacak.Dünyada maymun zekalı insanlar kalacak yani..
Bugün dersteyiz dışarıdan bir borazan dayanamadım;"Hocam İsrafil Sur'u üfledi." dedim herkes gülmekten öldü.Dün tabii NewZelland taraflarında 21 Aralıktı yok olmadılar.Sınıfta "Evet Çin 21 Aralıkta Cuma namazına az kaldı hayde." diyorken.Evet hayattayız evet yaşıyoruz.
Halbuki kıyamet kopacak bizde 300-500 diyecektik ama olmadı dostlar..Jo'lar ..
Bu Maya tam tutmamış başka 21 Aralıklara.
Bu arada Diyanetten açıklama olmuş 2030 kıyamet kopacakmış diyorlar..Bilemiyorum artık neyse..

8 yorum:

  1. israfil sur'u üfledi ne demeeeek?
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hani kıyamet günü İsrafil melek bir düdük öttürecek ya o :)
      O an dışarıdan çünkü bir ses geldi :D

      Sil
    2. israfil ve düdük bilmiyodum.
      ivit komikmiş.
      :)

      Sil
  2. 'Kıyamet gelse de kopsak!' başka bir tarihe kaldı artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyanet işleri 2030 dedi heyecanla bekliyoruz :)

      Sil
  3. Oh kurtuldum 21 aralıktan da doğum günüm gelebildi =) Mutluyum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslı kız seni :)
      Yoksa pasta kesip parti yapamazdın :D
      (düşünceye bak :)

      Sil
    2. Ben de sırf o yüzden kopmasın istiyordum ki =D

      Sil