12 Ocak 2013 Cumartesi

Anna Karenina

Aslında amacımız CM101MMX'di ama akşamın körüne kadar tüm salonlar dolmuş.Tabii geriye güzel bir alternatif kalıyordu oda Anna Karenina..
Daha önceden Anna Karenina'yı okumuş ve izlemiştim.Yorumlarına göre görsellik ön planda diyordular.Haklıymışlar tam bir müzikal şov diyebilirim.Yalnız ben mi hasta oldum Vronsky'in o saçlarına ve bıyıklarına ki ben bıyık falan sevmem ama yakışana yakışıyor bu saçlar bıyıklar anlaşılıyor.Jude Law gibi bir adamı bu kel hale sokmak ilginç ama güzel.Keira 0 beden olarak bana itici gelse bile severim.Alexei karakteri kitaba göre ultra yumuşatılmış.Anna ise alta çekilmiş bu biraz konuyu yok etmiş ama görselliği kesinlikle mükemmel hatta ben danslara bayıldım.Vals'in dibine vurulmuş bu yüzden gideri var.Kitabı okuduysanız gidin derim tabii eksik bulursunuz.Ama bilmiyorsanız Anna'nın durumunu pek anlamaya bilirsiniz.Anlarsanız ama kitaptaki gibi hissedemeyebilirsiniz..

2 yorum:

  1. evet ya görsellik danslar ne güzeldi. teatral.
    vronsky felaket yakışıklıydı yaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle hemde deli dehşet :)
      Ancak filmlerde olur böyleleri.Ha normal hayatta var olan iyi huylu yakışıklı erkekler ya tarafımızca fark edilmez yada şişko ve kötü kalpli bir kıza aşık olurlar yada ünlüler :)

      Sil