22 Ocak 2013 Salı

Yağmur yağ yüreğime yüreğim biraz serinlesin

Bugün babamla işten dönerken bir de ne görelim yağmur yağıyor ve babam ne araba getirmişti ne şemsiye kısacası 1,5 -2 km yolu yağmur altında kedi yavrusu gibi ıslanarak geldik.Babacığım o kısacık saçlarla biraz ıslandı benim saçlar maşallahı var tabii o kadar uzun olunca koruyor kafayı ama yüzüme her yağmur damlası değdiğinde içimde mutluluk oldu.Birbirimizi ıslatmamak için ben babamı öne aldım çünkü damların altından 2 kişi yürürsek babam ıslanacaktı.Önce istemedi ama benim ısrarcı tavrıma asla hayır diyemez.Sonunda zaten mutlu olduğunu belirtti deli ya..Her yağmur yağdığında meleklerin gökyüzünden düştüğünü düşünüyorum.Şemsiye sevmem ben hep ressam beremle gezer tozarım sadece babam çok ısrar ettiği için şemsiyemi alıyorum yoksa tam bir külfet benim için şemsiye.
Yağmurda biraz şarkı mırıldandım.Babamın hoşuna gitti..

"Yağmur damlaları iniyor usulca
Sözleri hatırlatır bana
Her gün orada
Dım dım dım
Yüreğime kondu her damlası yaşların
Kalbimize akıp doluyor
Bulutların aşkları
Yağ bulutlar
Yağ yağ bulutlar.."
(Benim şarkım ki.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder