3 Şubat 2013 Pazar

Saçlarım sanki yele

Dün tüm gece çalışıp bugün sabah 9- akşam 12 mesaisinde kalınca bedenen çöktüm.Beynimin uyuştuğunu hissediyorum.Saçlarım beynime ağır geliyor..
Dün aşırı derece yoğundu ve bugünde fıstıklama,temizlikler,cam silmeler derken bitik durumdayım..
İşten sonra eve 2 km yürüdüğüm için ayrıca işkence vericiydi.Midemin büyük kısmı 1,5 litre su ile dolduğundan koskocaman..
Dışarı çıktım bir süredir yıldızlara bakmayı adet edindim gene..Baya göz kırpıyor bir tanesi..Gülümsedim..Sonra düşündüm gene..Boşluktan bir karanlıktan geldiğim gibi bir karanlıkta yok olacaktım.Hiç yokmuş gibi.Yine sıkıldım dünyadan..Bazen var oluşumun anlamını yitiriyorum sanırım..Sonra diyorum " Saçmalama kızım ne mutluluklarda var dünyada yapma bunu."..
Saçımda 30 gibi beyaz saç var ilk beyaz saçım 15 yaşımda düştü kafama..
Hiç unutmam o günü çok ağlamıştım..Ve bingo..2012 senesine kadar 3 adet var yada yoktu ama 2012 de emeği geçen herkese sonsuz şükranlarımı sunarım 30-40 oldu..Babam kızdı gene "Devamlı düşünmekten şu kafanın haline bak." dedi hatta "Boyat kızım saçını vakti gelmiş." bile dedi..Kamufile edilemeyecek duruma geldiler ama işte bu belime kadar saçları boyatmak tahmin edersem çok para tutacak.Maaş zamanım geliyor ama yapmam gereken yine yığınla şey var..Bu ay ekstradan kardeşimin diğer yılki taksitleri için daha çok para koymalıyım..Nasıl halledeceğim..
Hallederim ya of niye dert ettim bir anda..Allah bereket versin kendimi geçindiriyorum kimseye yük değilim bir tanecik kardeşimin okul masrafları da çıkıyor kimden kötü..Sadece 2 hafta dayanmalıyım..
Zaman kavramı mı yitirdim hayatım 15 günlük periyotlardan ibaret..Her maaş günümde yaşıyor sonra ölüyorum yanlış oldu ölüyorum derken zaman kavramım yok oluyor ayın kaçındayız bilmiyorum tek bildiğim devamlı  15,14,13,....1,Amigoo..
Bugün tekrardan Organik kimya çalışmaya başladım resmen unutmuşum bilgilerimi tazelemem şart..
Böyle işte beni özlediniz biliyorum..
Öpücükler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder