4 Mart 2013 Pazartesi

Bahtı açılmış bu kızın

Geçen hafta çalıştığım yere bir bayanın gelip abisinin beni çok beğendiğini benimle konuşmak istediğini diğer kıza söylemesiyle başladı her şey sonra bir anda kısmetlerim açılı verdi tüm analar bu anı bekliyor gibiydi sırasıyla beni sormaya başladılar "burada uzun boylu sarışın bir kız var oğluma istiyorum.." bu arada ben kızıl saçlıyım ne sarısı otur Sıfır!
Ben güldüm geçtim doğrusu eğlendim..Geçen günlerde çok tatlı bir çift geldi babamla sohbet ettiler..Sonra bana hayran bir çocuk var Büdü oda gülümseyip duruyor..Evvel gün o çiftin eşini bizim oralarda gezerken gördüm esnafa girip çıkıyordu..
Dün yanlarında uzun boylu,yakışıklı bir oğlanla gelip oturdular ama oğlanda bir gerilme devamlı sessizce " ellerim titriyor .." diyor..Neyse sonra bir an kafama klink diye bir şey düştü kız oğlana abi diyordu oğlan bana bakınca başı dönüyordu " Lan bunlar mı yoksa ?" dedim sonra "Çok kuşkucu olmaya başladın Gülnihâl." dedim kendi kendime .. sonra oğlan kalktı parayı ödedi ama öderken bana gülümsüyor bakmadım verdim para üstünü masaya gittim ne göreyim oğlan peçeteden beyaz bir gül yaşmış ilk şaşırdım her halde kendi kendine bir uğraş diye düşündüm ama içime bir kuşku geldi..
Bulaşıkları yıkamak için götürdüm..Bir anda kapı açıldı bir baktım geri gelmiş elinde boş tepsi ile iade edecek..Adını sordum sonra parasını verdim tam çıkıyordu döndü " Konuştuğunuzu biri var mı acaba ?" dedi böylece evet o kişinin bu kişi olduğunu görmüş olmuş.. Tanımadığım bilmediğim biriyle konuşup tanışmak elbette istemiyorum..
Sonra aklıma geldi.Her gün bu beyaz jip benim iş yerimin önünde durur durur giderdi ama ben hiç düşünmemiştim babam bir gün "Bu jip her gün burada duruyor farkında mısın? " demişti..O jip oğlanın jipiymiş meğer dün fark ettim ee siyah filmlerden ben içini görmüyordum...
Sonra işin içine bak Büdü geldi gene sırıtıyor bir dua kağıdı birde karınca duası var normal tezgaha koydu parasını verirken " Bunlar sana."deyip hızla koşarak çıktı..Ben kaldım böyle "Lan bana büyü falan yapmasınlar." dedim kendi kendime sonrada "Sen ne pis fikirli şeyler düşünüyorsun." diye düşündüm..
Yani anlayacağınız ilginç zamanlar geçiriyorum hayır işin garibi anneme de geliyormuş..Bir ara geçen sene böyle taliplerim çok açılmıştı o geldi aklıma dönem dönem talip patlaması yaşıyorum..
Hoş bir kızı 1000 kişi ister 1 kişi alır..
Yüzümde sıfır makyaj her daim örgülü kimseye gülmeyen kimseyle konuşmayan üstüne üstük gömleğimi o yakasındaki son düğmeye kadar boğulasıyacıya kadar ilikleyen benim taliplerim var işte bu ilginç.
Bu ilginç talipli pazar gecemi sizinle paylaştım..
Not:Kağıttan gül yapımı nasıl yapılıyor acaba bayıldım da keşke bende yapabilsem..


2 yorum:

  1. Şeytan tüyü var heralde sende baksana talipler bitmek tükenmek bilmiyor. :)

    Merida kimseyi almamıştı mesela
    o yüzden kızı kim isterse istesin, kız kime gönlünü verirse onu alır.

    YanıtlaSil
  2. bence bir konuş ya belki çok iyi anlaşacaksınız??

    YanıtlaSil