27 Nisan 2013 Cumartesi

İzmir kitap fuarı ve ben

Bugün yatmayı planlıyordum ama sınıfta ve aynı zaman gerçek hayatta çok yakın arkadaşım olmaya başlayan E. gece mesaj atarak beni evlerine davet etti.10 da kalkıp kahvaltımı yapıp (rutin olarak sütlü mısır gevreği olmaya başlayan kısa öğün) üstümü giyindim ama yok beğenmedim görende sevgilisiyle buluşacak sanır hoş ben sevgilimle buluşsam bu kadar süslenmem ne bileyim doğal halimi önce beğensin isterim sonra süslenirim ...
Her zaman ki gibi klasik bir kaç parça eşya giydim siyah kadife ceket siyah çanta beyaz gömlek beyaz ayakkabı ve yine yeniden örgülü saçlar örgüyü çok güzel kullandığınız zaman en şık anlarda bile yakışıyor...

Önce metro sonra hızlı trene binerek arkadaşımın yanına ulaştım ama gerçekten oturdukları muhit çok sıcaktı.Evlerine gittik 2 saat süre ders çalıştıktan sonra onun yakın arkadaşı geldi çok sevdiğim bir kız zaten o gelince yemek yedik ve ben tabii ki dayanamadım bulaşıkları yıkadım dayanamıyorum annem hep şöyle der "kızım kendini evini temiz tut kötü bir şey olursa en azından iyi yakalanırsın." bu söze hep inanırım hem annesi yorgun argın gelip bizim atıklarımızı yıkasın istemem ben..

Arkadaşı G. G'nin kız kardeşi ,E. ve ben kitap fuarına gidecektik aslında iki gün önce gitmiştim ve kendime iki tane kitap aldım..Biri "Michio Kaku-Einstein'ın Evreni" diğer ise "Franz Kafka-Dönüşüm." fakat doğrusu içimde birde "Fernando Pessoa-Huzursuzluğun Kitabı." alamadığımdan kaldı ama onu da temin edeceğim..Tam gidiyordum birde ne göreyim çok almak istediğim bir resim tekniği kitabı var..Onu almak için bugün gidecektim..

Otobüse bindik fakat bir anda otobüs hoplayıp zıplıyor ve bizim midemiz allak bullak olmuştu en sonunda son bir zıplayışta kızlara dönüp,"Kızlar hiçbir erkek ayaklarımı yerden kesemedi ama bu otobüs onu başardı."dedim ve hepsi gülme krizine girdiler sanırım ömürlük bir espri yapmıştım..Otobüsten inip metroyla gidip fuara vardık.Bugün koca alanda önce onu aradık ,"Yeni Başlayanlar İçin ÇİZİM" adında kitap gerçekten hoş bir kitap ve tam çıkacakken "Ersin Karabulut-Sevgili Günlük." vardı ve onu aldım..Ersin yakışıklısı varsa imza attırırım diye umut ettim ama yoktu bu arada E. evden çıkmadan önce ben çok sevdiğim için bir kaba bana turşu koymuştu elimde onu götürürken "Off açıp yemek istiyorum." diye sızlanıyordum ve en sonunda kızlara "Kızlar şu köşede dursak da ben bir tane yesem." dedim hepsi gülüyorlardı G."Zaten aşeriyor gibisin saatlerdir yesem deyip duruyorsun." dedi güldüm "Kızım onu hamileyken yapacağım bu normal." dedim..

Şimdi evdeyim ve enfes bir turşum enfes kitaplarımla baş başayım bir yandan da arkadan Zafer Peker çalıyor..

2 yorum:

  1. o değil de zafer peker kaç yaşındadır artık ya? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 40 dan fazla olma ihtimali yüksek :)
      Nostaljiğim ben ne yapayım :)

      Sil