16 Mayıs 2013 Perşembe

Çantamda Neler Var-Mim

Şeymoş beni mimlemiş çok iyi etmiş ben çok severim zaten..
Hem eğlenceli oluyor mim olayı..
Çantamda neler varmış birlikte bakalım..
Evet leopar desenli bir kalem kutum var içinde stabilo marka kalemlerim tükenmez bir kaç kalemim var toplam 5,6 tane falanlar silgi falan var.Kitap okurken karalıyorum yada resim çizerken lazım oluyorlar..
Anahtarlığım 3 adet usb bellek bir adet akbil çok sevdiğim mavi anahtarlık ve bana hediye olarak bana gelen bir inek onu çok severim hep oynarım..
3 adet lip gloss(dudak parlatıcısı),cüzdanım,tokam ve içinde cımbız,törpü,tırnak eti kesicisi var pembede..

Nivea gloss çok ama çok güzel kızlar yemek yeseniz bile çıkmıyor ..
Maybelline  105 ve Maybelline 640..
Üçü de harika hepsini ayrı seviyorum son 1 aydır devamlı kullanıyorum çünkü kız arkadaşlarım çok yakıştığını söylediler ve bende alışkanlık yaptım..

Mango çantamı çok seviyorum ilk görüşte aşk yaşadık ve ben gözümü kırpmadan aldım..Kendisi aslında ten rengimsi ama benim pembe perdeler yüzünden pembe çıkmışlar..

Ben çalıştığım için tırnaklarım her daim kırılabiliyor o yüzden bu set yanımda olması gereken bir şey yoksa moralim bozulup tırnağımla oynuyorum...Cımbızı sokakta orada burada kullanmam zaten ama kırnak eti olursa çekebilirim..

Mimlediklerim;
Miss Eliane
İpekto
Tuğçe(Bebebik)  -Black world
Lala

Ve isteyen herkes..

French yaptığım zaman yazmak ne zor ..

4 yorum:

  1. huuu çok sevdim yazını :) en çok da çantanı beğendim! mangonun çantaları gerçekten güzel oluyor!

    kuzum 3lipstick mi taşıyorsun yanında! :D

    o tırnak bakım setini nereden aldın? benim o tarz bir sete ihtiyacım var daha dogrusu o pembe kılıfa ihtiyacım var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu mango yüzünden fakir olacağız :)
      bayılıyorum çantalarına dehşet güzel bende de bir cüzdanı var ama fermuarı aksak biraz :/
      Evet çünkü o gün hangisini kullanırsam ona göre oluyor ama genelde çantamda unuttuğumdan 3 lü geziyorlar :)
      Tırnak setim Gratis'den aldım canım ve çok uygundu eminim hala vardır..

      Sil
  2. Çantana da içindekilere de bayıldım, o niveadan hemen almalıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebeğim hiç kaçırma en çok onu tavsiye ediyorum inan bir alışınca bırakamazsın çünkü ya yemek yiyorum çıkmıyor çok uzun süre kalıyor ve kokusu falan güzel gayet bende tane var daha alırım yani stok olsun diye :)

      Sil