20 Mayıs 2013 Pazartesi

En Çılgın Şarkıcı Bayanlar

Çılgın şarkı sözü yazan şarkıcıları çok seviyorum çünkü bende beste yaparken abuk subuk ve ne alaka denilen şarkılar yaparım o yüzden böyle çılgın şarkıcıları kendime çok yakın buluyorum ve bana daha samimi geliyor..


                                                                         Yasemin Mori

Her zaman ilk numaralara girebilecek liseden beri sevip dinlediğim tatlı ötesi insandır..


Nolur nolur..
Gözden çıkarttım çıkarttım yari yalnız ölmesem bari nolur nolur kendini bana ver..

Oooooof bee Yasemin cansın!





                                                                  Aslında bir konu var
                                                 neden konuşamayız neden hep hep suskunsun
                                                              ben güzelim kadınlar berbat
                                                  neden buna gülmezsin neden hep mutsuzsun
                                                               sorular sorunca dersin ki
                                                        neden çocuksun neden büyümezsin
                                                                   elimde cevabım yok
                                                        olsa neye fayda yüzün bana dönmez ki...



Ben seni dinlemedin
sen beni anlamadın
cevapsız soruların boynumda kolların
al senin olsun
sen beni yenemedin
çünkü ben senle oynamadın
kurnaz oyunların çıkmaz bu yolların
al senin olsun..


Atiye
Bu kızda çılgın bence ve bu yüzden bu kızı ekstra seviyorum..
Deli insanları daha akıllı bulduğumdan olabilir..




Bu şarkısı her gün dilediğim çatlak ötesi tatlı şarkı..



3.gözüm açıldı canım ya...

Nil Karaibrahimgil


Son zamanlarda delisi olduğum şarkısı He-Man..Ne yapayım çok delice ...




Bu şarkısını ne dinlerdim ama haklı kızımız çok haklı hemde..


Kekte yaparım yani sorun yok..

Yıkılıyo AYÇA

Ay bu şarkıyı hatırlamayan var mı ya..

                                                                                    Günce Yorgancılar

Sevilesi çatlak kızlarımız içinde olmalıydı çünkü Günce aslında popstar yarışmalarında yarışmıştı ama olmamıştı ama amatör olarak internete koyduğu çok güzel şarkıları da vardır..

Göksel

Göksel bacım olmadan ben bu listeyi hiçbir şekilde tamamlamam kızlar..
Alın size..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder