6 Mayıs 2013 Pazartesi

Hangi HIMYM karakteri çıktım?

Genelde güzel şeyler veriyor diye Cnbc-e dergisi alıyorum mesela bu ay sırf Doctor Who mouse altılığı var diye dergiyi aldım içinde bir test vardı ve aynen başlığımdakini söylüyordu merak ettim testleri cevapladım ve sonuç olarak ben.

                                                             Robin Scherbatsky

Ve yazanları biraz söyleyeyim benim için bir "Buz kıracağı" lazımmış yani sabırlı,kararlı,mücadeleden yılmayan bir erkek lazımmış benim için..Kalbimin kırılınca tuzla buz olacağını sanıyormuşum (Öyle ama -Bunu söylerken Robin'in Patrice'e bağırma şeklinde söylüyorum-)..
Yani ben kendimle alay ederdim ben Robin'im derdim ama bu kadar ciddi değildim hacılar ya bu test resmen yüzüme yüzüme vurdu ee o zaman bebekler bu videolar bana gelsin..



2 yorum:

  1. Eh! Test pekte haksiz sayilmaz :-)
    Gulnihal scherbatsky

    Acaba ben kim cikarim merak ettim bende alayim bir tane :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vurmayın yüzüme tamam vurmayın ..
      Al bakalım kim çıkacaksın zaten 4 tl bir şey güzel bir dergi..

      Sil