13 Mayıs 2013 Pazartesi

İş yerimdeki çiçeğimin açması

İlk defa onu sevmelerimin karşılığını bana vermeye hazırlandı 1,5 hafta önce
Büyümeye başladı.

2 gün sonra biraz irileşmeye başladı..

Artık yaprağını açmaya başlamasını bekliyordum..

Büyüyoruz..

Benim bir tanecik bebeğim açıyor..

Gittikçe açıldık..

Ne kadar güzel değil mi?

Ooo görseniz benim bir tanemi..

Annesini mutlu etmek için açıyor..

Son hali ne kadar şahane değil mi 1,5 haftamız boyunca bu şekilde bir büyüme yaşadık..
Umarım hiç solmaz..
Ben gelmeden önce hiç açmamış sanırım benim onunla her gün konuşmam ve  yeşil yapraklarını okşamam hoşuna gitti..Bambumda çok sefer onu okşamamı..




2 yorum:

  1. Ama harika olmuş, Gülnihalim sevginle.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi babam kızıyor ama çeşme suyu vermiyorum ben ne içiyorsam oda ondan içsin diye güzel su veriyorum :)

      Sil