22 Mayıs 2013 Çarşamba

Karmaşıktır izlenimler

Günler günler günler..
Zaman hızla geçmiyor ki..
Bir süre bencil bir kız oldum.Aslında tam olarak bencil değil ama diyordum ya çirkef olmuştum.Aslında benim doğama hiç uygun olmayan bir şeydi.Ama olmuştu...Aylarca sürdü hatta bir ara resmen hep bende vardı zannetmiştim.Meğer yokmuş.O kız gitti.Ve böyle daha mutluyum.
Her şey daha güzel oluyor.
Günler daha güzel artık.
Ve bir daha depresyona girmeye niyetim yok.
Hayat sürprizlerle dolu gerçekten.
Bugün canım E. bana dedi ki,"Gülnihâl biliyor musun seni ilk gördüğümde dedim ki ,bu kız çok güzel kesin çok havalıdır benimle arkadaş olmaz dedim ama sonra bir gün sen geldin ve saçlarımı bozup tekrar ördün işte o an aslında farklı olduğunu anladım." uzaktan bakınca belki soğuk belki ulaşılmaz gibi olabilirim.Ama sevdiğim insanlara karşı sevgimi sunmakta çok cömert biri olmuşumdurum.
İnsanların sevgilerini paylaşmamasını hiçbir zaman anlayamadım ben bir çiçeği de bir insanı da aynı aşkla seviyorum.Sadece aşk şekillerim farklı.
Aşk dediğim ben hiç aşık olmadım.Burada bahsettiğim aşk sadece sevgisel,beğentisel.
Birisini veya bir şeyleri sevdiğim vakit tüm sevgimi sunmayı seviyorum.
Hiçbir zaman bir beklenti içinde olmuyorum ama yanlış yorumlanabiliyor.Benim sevgimi verme eğilimim nesnelerde veya olgularda ya beni cidden deli gibi seviyor algısı yaratıyor bilakis sevgiyi veren ben olduğumdan almasını da bilen bir doğam var.
Şimdi ben sevgi hakkımı kullanmak istiyorum.
Hayatta sevdiğim o kadar çok şey var ki..
Her gün okulumda yürürken burası cennet diyorum.Bu kampüs işte bir cennet.
Fark ettim ki ben nereye ait olmak istediysem oraya gitmişim.
Selma'da okumak çok istemiştim oraya gittim ve Ege'ye geçmek çok istedim ve geçtim.Şimdi bir tane daha oldu.
Biliyorum oda olacak çünkü içine sevgimi koyuyorum.
O hırçın kız gitti artık çünkü artık büyüyorum..
Geçmişin ne kadar güzel olduğunu gülümseyerek hatırlamak ne hoş.
Arkaya baktığımda amalar ,lakinler,keşkeler olmadan yürümek çok farklı..
Sanki geçen ay bana imkansızmış gibi gözüken şeyler artık olabilir..
Mesela yalnız mı öleceğim ya diye düşünüyordum bir ara..
Off ne saçmaymış bu düşünceler..
Gülüyorum artık.
Gülmeyi çok beklemedim mi..
Hak ettim sonuna kadar..
Artık ben gülüyorum işte..Son gülen iyi güler diyorlardı ya haklıymışlar..
Öyle insanlar çıkıyor ki insanların hayatına şaşırıp kalıyor insan.Ve bir anda hiç beklemediğinde biri çıkıp geliyor ve size gülümsüyor..
Hayat bu işte..


2 yorum:

  1. Sözleri seni anlatıyor; http://www.youtube.com/watch?v=SkPMcwIj85s

    :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yıllar olmuş bu şarkıyı duymayalı..
      Çok kibarsın.

      Sil