7 Mayıs 2013 Salı

Keyifliyim artık

Diyorum ya keyfim yerine artık yerine geldi..Eskisi gibi olmaya başladım tek eksiğim bir aşk..Şu an önümde yeni hazırlanmış bir paket ramen(karidesli) ve çubukları..
Böyle olmayı özlemiştim ..İnsan üzgünken bile renkler nasıl mat oluyor değil mi?
Halbuki yeniden nefes alınca her renk ayrı ayrı cıvıl cıvıl parlıyorlar..
Ben şimdi ramen eşliğinde homeworkpack'lerimi tamamlamalıyım maalesef hoca toplayacakmış Tanrım o kadar sayfa nasıl yetişir hiç soran yok..
Sınavlara var ama bu kız artık akıllandı ve ders yapıyor ve evdeyken bazen böyle olabiliyor..
Bu arada tabii kendime bir yığın takı toka aldım..İnsan önce kendisini sevmeli değil mi ama..Hem şöyle diyordu bir yerde hayatınızın aşkını bekliyorsanız önce kendinizi sevin sonra her yerde onunla konuşun (hayalinizde) ve ona şarkılar söyleyin sonra çiçekleri,insanları,böcekleri sevmeyi öğrenin en sonunda size gelecek..Hacılar bende hepsi işliyor bakın tıkır tıkır artık hayatımın aşkı gelebilir..
Şu penceremi açayım da mis gibi mayıs havası dolsun ..
İyi günler..
Not:Bu kız spora acil başlamalı off gene oldum 55 ya 2 kere cips yesem kilo alıyorum lanet cips bir daha seni yemeyeceğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder