5 Mayıs 2013 Pazar

O komşunun çocuğu bendim

Herkesin anne babası şöyle der "Komşunun çocuğu bak nereleri kazanmış......" falan gibi..Herkes nefret eder o komşu çocuğundan o benim aslında..
Son zamanlarda özellikle iyice ben olmuşum herkes bugün bile annemle babama benden bahsedip "Ah Gülnihâl ne kadar akıllı ya hem okuyor hem çalışıyor." demişler.Babamın tabii az kalsın kaburgalar kırılıyormuş..Babacığım omur iliği çok zorlama..
Nitekim apartmandan inerken komşumuzun bir kızı var bayan ne zaman benimle karşılaşsa "Bak M. sende bu ablan gibi ol!." diyor hayır yani resmen havalanacağım ama onu da başaramam ben..
Nitekim gözede geliyorum yalan değil.Bakıyorlar kız Ege'de okuyor sonra notlar iyi sonra çalışıp para kazanıyor birde güzel yani açık olalım bebekler itiraf ediyorum artık..
Ben öyle olduğunu düşünmesem de kültür abidesi olduğumdan yanalar zira kitaplarımı görüyorlar kendi çocukları okumadıkça ben büyüyorum falan filan..Ömrüm boyunca okusam da hep daha fazla kitap olacak..
Tabii bunun yan etkileri yok mu mesela yakın arkadaşımın babası hep beni örnek gösterir halası benim her şeye layık olduğumu söyler kıza ..Kız bir gün bana "Senden nefret ediyorum Gülnihâl benden çok seni herkese övüyorlar ." tabii resmen orada insan üzülüyor tabi..
Şimdi sınıfta çok yakın olduğum arkadaşımın annesi ile tanıştım ve beni çok sevdi bende onu ve direk kızına beni övmüş sonra ta çıktı iş yerime kadar geldi çok sevindim..
Yani o komşu çocuğu bendim..
Ama unutmayın o komşu çocuklarının hayatları zor mesela her sabah 7 de kalkıp 3 de okuldan dönmüş olup 4.45 de evden işe gidip saat gece 00.15 dönebilirler ve üstüne üstlük bu insan evlatları 2 ye kadar bazı günler ders çalışmak zorunda kalıp çoğunluk okula 4 saatlik uyku ile gittiklerinden sokaklarda düşebilirler..Hatta bu insan evlatlarının bu yüzden sosyal hayatları olmaz ,olmak istese de her şeyleri okul ve iş arasında sıkışır kalır.
Yani kısaca beni öldürmeyin canım ben kendim sürünürüm..
Not:Hala istediğim çantayı alamadım..Birde o saati almalıyım zira benim saatim koluma alerji yaptı tövbe bismillah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder