i love modaturkiye

2 Mayıs 2013 Perşembe

Sen mortınşıtrayze olursun amma ben demedi demem

Sonunda maaşı aldım.
Rabbim 1 aydır çulsuz geçiyorum yeminle içim kurudu..
Bir alışveriş bile yapamadım..
Kız kardeşimin tüm parası çalınmıştı kesin yazmışımdırım.Sonra ben tüm maaşımı yolladım ve 1 ay ya okula parasız gittim..Kendimi ihmal ettim kendime daha dün ilk kez aylar sonra oje aldım oda teyzoşum sağ olsun iş yerime geldi bana harçlık verdi 10 tl aman Allah'ım resmen servet hemen gittim onları çarçur ettim neden çünkü french yapamıyordum ten rengi ojem bitmişti birde bileklik almak istemiştim.Dün almam gereken maaş bugün geldi tabii bir gün geç alınca ben delirdim kudurdum ama paracıklarımı görünce gözlerimde dolar şekli oluşmuş olabilir..
Onlara öpüp koklayıp "canım" diye sarılmak istedim ama yapmadım evet usluca zarfa koyup babama verdim..
Almam gereken hediyeler var ve ben heyecanlanıyorum ayrıca kendime de bir şeyler almam, kentkarta aşırı yükleme yapmam lazım tabii şu paçoza dönen saçlarımı boyatmakta istiyorum ama bunu başarabilir miyim emin değilim zira o kadar deli uzun saçlarım var ki resmen 100 alırlar diye gidemiyorum kuaföre..
Cumartesi günü canım arkadaşım T. ile buluşup hem ona kahve ısmarlayıp hemde gezmek istiyorum..Aslında yalnız gezmeyi severim olmadı o sınavdan çıkana kadar ben fink fink gezerim..
Birde İngilizce çalışıyorum ya ben 2 notum yerlerde olunca son 2 notumu tavan yaptırmaya karar verdim her zaman ki ben fazla zekasına güvenen hani şu akıllı ama çalışmayanlardan..Evet işe gittiğim için ekstra çalışamıyorum ama ne yapalım..
Bu arada çok derin hayallerim var ama buraya yazıp pisletmeyeceğim onları ne zaman yazsam olmuyor ya o yüzden artık hayallerim sadece annem , ben ve babam arasında kalacak..
Birde bir boklu kokarca var ki çok kızıyorum ona buradan okuyorsa görsün..
Yarın uzun gün en kötüsü writing dersim var ve bu bela kadın devamlı task yada portfolio yazdırıyor tamam kafadan İngilizce makale yazmada deli geliştirdi hatta bu dersten aldığım notlar olmasa geçemezdim ama yeter ya vallahi canım şişti camış gibi oldum ortalarda geziyorum sağ ol..
Bu arada bu gece içimdeki Gülnihâlciğin çıkışını görüyoruz..
Birde sanırım ben alış veriş yapmayı seviyorum..
Hatta kolumla poşetleri tuttuğum için alışverişkolik olabilirmişim şimdilik olamıyorum ama ilerde benim billioner kocam olunca (tabii ya ) olacağım kesin..
// Fena fikir gibi gelmedi..//
Tabii bunu neden dedim 1 ay önce kardeşim şöyle diyordu " Abla benim bir hastalığım var ayakkabılar ama senin ne ya ayakkabı,çanta,eşya yani her şey ."
tabii bende bastım lafı "Kızım ayakkabıyla bitecek iş mi bu bir bütün olmayınca ne anlamı var.Sadece ayakkabılarım düzgün olsun üstüm iğrenç olsun diye mantık mı olur.."
hem haksız mıyım ya..
Zaten üç kuruş kazanıyorum ablam evlenirken dolabın yarısı gitti kardeşim gidince bir dolap yarısı daha gitti bana kalan 10 çift eşya bu maaş niye var arkadaş çalışıyorum alacağım elbette para böyle günler için zaten..He çantaya gelince annesi çanta delisi olana birinin çanta sevmemesi nankörlüktür bir kere bir bayanı erkekten ayıran özelliği bu değil mi ben erkek gibi olacaksam ileride kocam(gelecekteki ) gay olurdu (Tövbe yarabbim) ve hiç evlenmemize gerek bile kalmazdı yani.
He birde erkeklerin hiç bu bakımsız kız merakını anlamıyorum yok alışveriş sever olmazmış yok az makyaj yapacakmış ama biraz bakımlı bayan görünce gözleriniz fıldır fıldır sanırsın bukelamun olmuş adam birde bu cinsler karılarına demez mi;"elalemin karıları gibi bakımlı ol." diye..
Yani kızlar önemli olan bir erkeğe güzel görünmek değil aynaya baktığında kendini mutlu etmelisin bir bayan önce kendini sevmeli erkeğini falan değil..Bir ara kendimi sevmiyordum sanırım ama artık gayet kendimi seviyorum benden bana zarar gelmiyor ki aaa canlar..
Sevgiler..




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder