28 Mayıs 2013 Salı

Unutmak için mi sever insanlar..

Çok ilginç bir olay bence ama insanlar eskiden sevdikleri insanları hep çirkin anarlar ama neden bilmiyorum..
Gerçekten bir insanla bitse bile güzel anmak gerek..Evet belki içindeki ateş sönene kadar kızarsın falan filan ama sonra bırak işte..
Bazı insanlar devam ederler hep görüyorum nefret kusarlar.Beddua falan ederler..Benimde ağzımdan çıkmadı değil ama kızdığım an önünden söylediğim arkasından değil ve gerçekten binlerce kez tövbe ettim evet çünkü o kızgınlık anıydı ama asla kötülüğünü isteyecek kadar kimseden nefret etmem çünkü o kadar büyük bir şey değil..Bilemiyorum bende mi sorun ama zaten sevgi bittikten sonra kötü şeyler sadece tecrübe olarak kalmalı ve iyi şeyleri hatırlamalıyız..Ama saplantı olarak değil..
İnsan unutmak için sevmez ki zaten.Unutmamak için sever..Sevgi yok olur ama güzel anılar ve tecrübeler kalır..
Her kalp kırıklığı aslında aradığımız insana bir adım daha yaklaşmak için vardır..
Bence budur..
Yani neydi..
Yiğidi öldür hakkını yeme..
Sanırım ben hep bu adalet duygum yüzünden kayıp ettim..
Kısaca bir insanı yüreğinizden söküp atmak için önce onu affedin..Sonra onun mutlu olmasını dileyin ve kötü anmayın..İşte o zaman huzur bulursunuz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder