20 Haziran 2013 Perşembe

Büyüyoruz

2 gün evvel bir yaş daha büyüdüm.
Robokopum ile sabah sporu yaptık kilometrelerce koştuk durduk.
Bana hediye almış.Eh tahmin yürütemiyordum ne alır diye..
Sonra gezdik durduk kafamıza güneşler geçti.
Köpek yavrusu gibi kafasını okşadığım için;
R:"Hep hayvan gibi seviyorsun beni hiç insan gibi sevmedin ya bir insan olmadım." diye isyan etti.
"Sus bakayım sen ben hayvan gibi sevmeyi seviyorum daha ne istiyorsun yaralı ceylanım." dedim ..Bu arada kafasını kaşıyorum.
R:"Orası değil diğer yeri kaşı." diyor..Ah Robokopum ya sende bendensin işte..
Gece bana ailem evimizin gördüğü en pahalı pastayı almışlar ve birde elbise.
Harikalar..
Belki sıradan gibi gelebilir ama Robokopum ve ailemle ayrı ayrı harika zaman geçirdim..

Karnı kaslı olmasına rağmen olmayan göbeğinden yakınan Robokopuma..
"Aşkım kızımız çok büyümüş maşallah."
R:"Ya bunu da mı bana yaptıracaksın çocuğu nasıl doğurayım ben."
"Doğur bana ne Ferhat olurum dağları delerim diyordun deniz atı gibi ol."
R:"Nasıl olayım ya."
 İsyanlar isyanlar..

Yemek yerken..
R:"Aşkım ben eminim senden güzel yemek yapıyorumdurum."
"Ooo süper aşkım desene ben çirkin yemek yapacağım yemekleri sen yapacaksın."
R:"Hayda buda mı üstüme kaldı pes."

Çocuklardan bahis ederken.
"Aşkım ileride çocukların altını sen alacaksın.Anlamam bak ben."
Rob:"Ya aşkım delirtme  bak sonra alay konusu olacağım şubede demezler mi çocukların altını alıyorlarmış falan diye."
"Ben anlamam aşkım vallahi.Çocuk çocuk diye ağlayacaksın başıma sonra ilgilenmeyeceksin yok öyle bir şey."
R:"İstiycem tabii."
"Bak bana o arkadaşlarının hepsi evde çocuklarının altını alıyor ama dışarı derler mi demezler sende demeyeceksin aşkım .."
R:"Tamam ama kimseye demek yok.Helal olsun sana aşkım helal."
"Birde bak ben çocuklara bakarken bulaşıklar ellerini öperler.."
R:"Off peki."

Bikini,Mayo yasağı koyduktan sonra.
R:"Aqua parklar güzel ya."
"Sevmiyorum ben öyle yerler.Bizim okulda yüzme havuzu var."
R:"İyiymiş gideriz olmadı."
"Mayo ile tabii canım ."
R:"Sen şort giy."
"Giyemem ben şort falan ya."
R:"Tamam ben varken sorun yok."
"Oha yani bikini giyebilirim denizde."
R:"Ben yokum o nasıl olacak."
"Gelecekte aşkım.Hani In the future."
Böylece bana yasak koyduğu şeyi 2 günde nasıl tam tersine çevirdim helal olsun kendi bile şok oldu zaten..Canım Robokop'um ya..


Evlenme konusu..
"Aşkım bak bana ben öyle kıytırık yerlerde evlenme teklifi istemem bak böyle teknede olabilir mesela birde tek taş tabii."
R:"Aşkım ya belki ben arkadaşlarla toplanıp joplarla geleceğim belki planlarım var.Babanın karşısına çıkacağız öyle."
"Oldu canım o jopları yersiniz artık."

Yüzük konusu..
R:"Aşkım o yüzük niye parmağında değil gene."
"Tek taş alda takalım."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder