2 Temmuz 2013 Salı

E.T

E.T çünkü Aileen o..Nedeni bir anda ortadan kayıp olması falan.Kendi kendine eğleniyor ortada benim ona karşı arkadaşlıktan fazla bir hissim yok evet bir hoşlantı içine girmeye çalıştım ama o kadar İdiot davrandı ki on dakika sonra vazgeçtim.
Gecenin köründe sapık mısın arıyorsun hadi arıyorsun madem önceleri arayacaktın aradan 1 ay geçiyor ben aşkımı buluyorum mutlu mesut oluyoruz adam çıkmış beni arıyor.
Onun utanması gerekirken ben utanıyorum ya nasıl diyeceğim diye..
En sonunda attım mesajı yoksa Robokopumun yanında atacak bir mesaj hayda ayıkla pirincin taşını.Zaten kıskançtır Robokopum al belayı..Orada yer yarılsa içine girsem ancak rahat ederim.Çünkü beni susarak,kötü bakışları ile cezalandırdığı zaman öleyim ben ya..
Zaten dediğim gibi Robokopum onun üstü bir öğrenecek tamam ona o okul var ya zindan olur çünkü Robokopum takar ona..
Sonuçta E.T ciğim benden uzak dur..

5 yorum:

  1. Amaan amann uzakk dursun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. detaylara girmedim lala inan :)bak E.T sabah bir günaydın yazar cevap verirsin nasılsın dersin 18 gün sonra iyiyim diyen bir adam ya düşün bunu yaptı :)

      Sil
    2. hahah harbi salakmış :))

      Sil