i love modaturkiye

26 Ekim 2013 Cumartesi

Ben geldim

Sevgili canınız gibi sevdiğiniz ninjanız geldi.Of öyle yoğunum ki bazen kendi adımı unutuyorum.Ayrıca rahatsızım bu aralar.Neyse anlatayım bari zaten dertleşmeye ihtiyacım var.Öncelikle bir haftadır bulanık görme şikayetleri yaşıyordum ve doktora gittim.Ve göz tansiyonu dedi.Bilmeyenlere açıklamak isterim tedavi olmazsan yavaş yavaş kör oluyorsunuz.Tabii hemen değil korkmayın ve ben daha gencim ve çok başındayım yani kör olmayacağım inşallah.Yalnız dün o kadar üzüldüm ki rahatsızlandım.Sabah sanki kör olarak uyanacağım sandım.Halbuki 50-60 yıl bu hastalıkla ilaç ve damla ile yaşayan ve gayet gören insanlar var şükürler olsun.Yani panik yapmamam lazım.Tabii ben o kadar korktum ki şu an gözlüklerimle oturuyorum.Artık evde okurken dinlendiricilerimi takacağım ki gözlerim yorulmasın aa dostlar..
Bugün Ebru kursu sınavım var.Okulda sosyal aktivitem olsun diye yazıldım resim seviyorum ve buda güzel bir sanat dalı bende bu güzel Türk resim sanatına merak saldım bugünde yazılı sınavına gideceğim.Bol şanslar olsun bana sonra okulun bilgisayar kursuna yazıldım meğer ben Word'ü bilmiyormuşum ya oldum.Anam kursta akşam 7 de bitiyor okulda in cin top oynuyor.Telefonun el feneri var onunla yürüdüm aklımdan ya sapık varsa burada falan diye geçirirken karanlıklar içinde bir kızla oğlan sarmaş dolaş."Kaç Gülnihâl kaç kızım." dedim kendi kendime ve hızla geçtim gittim.
Bu arada nasıl okula geldim Allah'ım dersler hep İngilizce örnek olarak bir kaç dersim; History science and Chemistry , Math in Chemistry ,Biology....etc düşünün artık nasıl kusuyorum.Ama en zoru kesinlikle Electrochemistry ya ben yüzde 30 sanıyordum bu okulu yalan ya kandırmışlar yüzde 80 miş bu ya..Türkçe olsa neyse İngilizce bilim zor arkadaş.Artık günde en az 2 saat çalışarak uğraşıyorum.
Bu arada laboratuvar sınavlarında birinciliğim var söylemek isterim.Çok havalı oldum ya ben bu sene Böyle bir inek oldum.Önceleri utanıyordum ama çok fiyakalı bir durummuş birinci olmak sınıftakiler 30-40 alıyor ben 90 :)
Bu arada tam 4 sınıfım var evet doğru duydunuz.1.sınıftan bir boş ders cidden boş ders ya dersin amacı sinemaya git bale izle.Diğeride Science of English alıyorum. 2.sınıftan çok ders.3. sınıftan gündüz Electro gece HSoC alıyorum.
Yani ölüyorum aaa canlar Gülnihâl yazamıyorsa nedenli yani ve bana günler yetmiyor ya vallahi yetmiyor çok çalışmam lazım neyse şimdi kahvaltı yapıp Ebru sınavına gitmeliyim.

Not:Doctor Who birinci sezondan başladım izlememiştim.Yuppi.Ve bu arada yepyeni laptopumdan yazıyorum buna nazar duası okumalı ya.
Kardeşim içeriden çok sevdiğim Yaralı Ceylan'ım şarkısını söylüyor..

4 yorum:

  1. Welcome :-)
    Geçmiş olsun...
    Kolay gelsin İngilizce derler tam bir ölüm olabiliyor. Bir ara yaptığın ebruları da paylaş
    Ve güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)
      Tabii ki de paylaşacağım :) İngilizceden sinir geçireceğim sorma Ege yaktı beni.

      Sil
    2. Bekliyoruz :)
      İngilizce sıkıntı mıkıntı ama iyidir (ilerde işine yarar) Hem öyle üni'ye can kurban.

      Sil
    3. İnşallah ya bunun ekmeklerini yiyeceğime inanıyorum..

      Sil