i love modaturkiye

24 Kasım 2013 Pazar

zorlu gün

Bugün çok önemli 3 sınavım vardı.Sabah 5 de kalktım ders yapmak için ben babamların yatağında uyumuştum annannem benim yatağımda yatmıştı.Bir baktım oda da yok.Sonra bir baktım tüm notlarım kayıp delirecektim.Arıyorum yok notlar .Annannem Alzehmir hastası olduğu için neyin ne olduğunu bilemiyorum.Aklıma çekmecelere bakmak geldi bir baktım çoraplarımın orada..Anneme söyledim annem yavrum ben koydum demez mi?Kadının günahını aldım diye üzüldüm bu arada tuvaletten sesler geliyordu .Anneme söyledim meğer annannem dışkını ellemiş ne bilsin kıyamam.Annem onu oradan aldı ama nasıl kusucak böyle.Annem çok iyi bir kadın saf ruhlu birde annannem arada çok akıllı konuşunca oda aklı geri geldi sandı sanırım dua okumaya başlamış.Ben yine sesler duydum tuvalettem bir gittim sen peçeteleri tuvaletin içine sokmuş ıslatmış elini siliyor."Annannecim ne yapıyorsun bakalım."dedim."Bunu yıkıyorum." dedi.Bende tuvalet rulasoyla elindekileri aldım ne yapayım çaktırmadan.Hemen çöpe attım hemen lavaboya soktum ellerini çok fazla sabun döktüm böyle böyle ovala falan dedim bir kaç dakika sürdü tabii yıkadık anneme kızdım biraz o arada..Aklını normalce kullanamıyor ki bilgiler karışık kafada annemin gözünü ayırmaması lazım ..Neyse 1 günlük gelmişti teyzem bakıyor.Kıyamam ben ona kadıncağızın ruh sağlığı çökmüş resmen.Annem yumuşak başlı annemden korkmuyor teyzemin adını duysa zınk oturuyor..
Sonra işte biraz baktım notlara..Okula gitmek için çıktım.Zar zor vardım bu arada binaya arkamdan bir köpek girdi hay Allah ya resmen takipçim gibi..
Sınıfa gittim zeminde kadın dedi birinci kata git gittim sınıf yok geri geldim dedi 2. kata git gittim yine sınıf yok 3. kat oldu bu sefer bana geldiler.Manyak mıdır ya ..Meğer sınıf zemindeymiş 3 kere beyni su kaplı kadın beni aşağı in çık yaptırdı neyse ben bu arada köpekle geziyorum binayı.Çılgın gibi önce önden koşup sonra peşime düşüyor.
Sınıfa girecektim buda geliyor.Ben tabii bunu sınıfa sokamam ama bu sen önden fırlayıp sınıfa girmez mi..Ben çaktırmadım tabii hiçbir şey.Sen birden sınıfta çığlıklar millet sınavda ben geç kaldım tabii sınıf şaşkın şaşkın kaldı benden sonra giren oğlanla geldi sandı hoca kızdı ona bende kıs kıs güldüm benim köpeği zorda olsa amfiden çıkardılar.Sınavım harika geçti sanırım 80-90 civarı gelecek.Sonra 2.sınava çalışmam lazımdı bu ilk sınav ingilizceydi 2.de öyle..Başladık S. ile çalışmaya ama tırsıyordum yalan değil 3 sınav olunca çalışmak zor birde ve ard arda sınavlar tabii o en kötüsü.Girdim sınava yaptım harika geçti bu da aynen 80-90 arası büyük ihtimal bir kaç hatam vardı.Son sınava girmeden önce bir çocukla karşılaştık bize bunlar çıkabilir falan dedi bende onlara çalıştım.Sen sınavda çıkmaz mı S. ile kahkaha atmaya başladık.Hocada artık sinirlerimiz bozuldu sandı halbuki neşeden ölüyorduk.Buda 80-100 arası geçti.
Biz çıktık neyse sınavdan herkes ağlamaklı sınavları kötü geçmiş biz S. ile göbek ata ata yürüyoruz.3 sınav ya hepside önemli ve yüksek alacağız herkes kindar kindar bakıyor ay çokta umurumda..Biz çıktık neyse sınavdan herkes ağlamaklı sınavları kötü geçmiş biz S. ile göbek ata ata yürüyoruz.3 sınav ya hepside önemli ve yüksek alacağız herkes kindar kindar bakıyor ay çokta umurumda..

Şimdilik böyle gözüküyor ki çoğunluk çok yüksek notlar gelecek gibi diğerleri de ortalama gelecek aman gelsin canım ya bugün bitti ya vızt gelir bana..

6 yorum:

  1. bi saniye yaaa sen annenlerin yanında okumuyodun ki.
    izmirde yalnız değil miydin.


    hadi ama başarılar.

    bi de, çalışıyo musun baklavacıda hala.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır tatlım ben ailemle kalıyorum.
      Zaten İzmirliyiz burada yaşıyoruz ve ben Ege'de okuyorum :)
      Bıraktım bir kaç ay önce bayadır okumuyorsun beni baya uzak kalmışsın konulara :)

      Sil
    2. biliyorum ya ege filan hatta diyodum bence bornovada çalışıyo küçükparkta olsa gerek diyodum. ama ailenle yaşamadığını düşünüyodum valla. annenlere gidiyon arada sanıyordum. evde kalıyosun sanıyodum. annenler denizlide sanıyordum bak.
      :)

      Sil
    3. Neler kurmuşsun yahu hiç alakası yok.
      Denizli ile alakamız yok bizim hemde hiç :)
      Yok evden okula gidiyorum geçen sene okul ve işe gittiğimden ev biraz otel muamelesi görmüştü sadece :)

      Sil
  2. bak ne sanmıştım ya.
    ipekto ile konuşuyodun ya.
    ben de öle sandımdı.
    izmirde yalnızsın sanmıştım.
    :)
    bu kış çalışmıyon demek ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İpek ile biz Nazilliyiyiz Aydın yani daha doğrusu benim annem oralı ben ondan dolayı oralıyım o dolayısıyla bahis ediyorduk..
      Bu kış emrime amade o yüzden boş bol blogda saçmalamayı planlıyorum :)

      Sil