i love modaturkiye

27 Aralık 2013 Cuma

Az biraz insan ol

Sinirlerim yay gibi gerildi artık eski sevgilim yüzünden bu nasıl bir yüzsüzlük ,ruh hastalığı ya arkadaşlarımı rahatsız eder kardeşimi eder,beni eder.Yetmez arkadaşı olduğunu iddia ettiği biri rahatsız eder.
Bana hayat toz pembeymiş.Falanda filanda ayrıldım arkadaş yeter ya 4 ay olacak bu ne hastalık böyle ben anlamıyorum.Mecbur muyum senin arkadaşınla barışmaya ne diye rahatsız ediyorsunuz beni durmadan sapık gibi.Yok hasta! Kafadan var bir şey artık emin oldum.
Hayır kalbini mi kırayım bunlar bunu mu istiyor acaba..Sert konuşayım mı yani.Artık en son raddeme geliyorlar darma duman edicem görecekler..
İnsan ol azıcık.Zorlamı ya ..Koca insan olmuşsun adam olamamışsın.
Kültürlerimiz uyuşmuyor arkadaş.
İstemiyorum.Kalbimde istemiyor!Beynimin çok kullandığım kısmı bile istemiyor!

Tak şu sepeti koluna
Herkes kendi yoluna
Arama sorma boşuna
Gitmiyor hoşuma
..

Kudurdum sinirden gene ..

8 yorum:

  1. heyo, sakin ool. zamanla bittiğini kabul eder diye umuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende umuyorum kaç aydır hala rahatsız etmekte ki amacı ne.. :(

      Sil
  2. zor insanlara bir şey anlatması zor ,allah sabır versin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok zor ..Bendeki artık taş olsa çatlardı demirmiş benim sabır..Sağol canım..

      Sil
  3. takma kafana, uzun süredir neden sesinin çıkmadığı belli oldu, yapabileceğim bişey varsa haberdar et,

    buarada yeni yılın kutlu olsun, kendine iyi bak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SUNBAEEE
      Gerçekten o kadar mutlu oldum ki yazılarımı okuduğunu tahmin etmiyordum doğrusu..
      Yıllardır dertlerimle başını yediğim yetmezmiş gibi birde buralardan öğreniyorsun..
      Seninde yeni yılın çok güzel olsun :) Dua edeceğim :)

      Sil
    2. Aşkolsun, pazara kadar değil bizimkisi mezara kadar, severek takip ediyoruz :)

      Sil
    3. Bak ya :) Biliyorum zaten mezara kadar :)

      Sil