4 Ocak 2014 Cumartesi

Sen bana fazla iyisin

Bir Zuhal Olcay şarkısı gibiyiz.
Aynen böyleyiz her şeyimden şikayetçi oluyor.Sonra her seferinde özür diliyor ..Ah ah ama ben çok mutluyum kendimle olmaktan çok mutluyum.Kendi kendime öyle mutluyum ki başkasının beni mutsuz etme şansını bile vermeyecek kadar..
Eskisi gibi kafamı böyle şeylere yormadığım için iyiyim bazı kararlar verdim ve yarından itibaren onu uygulayacağım için iyiyim..
"Çok gülerim kızarsın ağlayınca kaçarsın .." aynen böyleyiz biz..Bana fazla iyisin canım ya..
Ben mi ben isyankarım boyun eğmeyen bir dişiyim her erkeğin taşıyacağı insan değilim ki ben ..Deli doluyum bir kere,çevremde pek çok erkek kız insan var,dik başlıyım mesela,istediğim her şeyi savunurum,sulu gözüm,güzelim birde,sertim..İşin aslı canım sen bana fazla iyisin..
Biz ancak Zuhal Olcay şarkısıyız..
Keyifliyim..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder