2 Şubat 2014 Pazar

Günün nostalji şarkısı

Eskiden çok  sevdiğim bir şarkıydı..Dinlerken yine buldum..Nedense beni hep üzen bir şarkıdır..
Belki sözleri belki sözlerini bu kadar güzel söylemesi şarkıcının..
Yine bir şarkı koleksiyonu olacak yakında..


Yar terk-i diyar yollarında şimdi kalbim
 Tuzla buz oldum.... İncindim,örselendim
 Elimde tek kalan darmadağın ümitlerim 
Başardın en sonunda oldu bak istediğin.. Yaralı hayallerim...


Baktığım Her yerde sen
Aynalardan yansır gibi hayalin karşımda duruyor 
Gittiğim her yerde sen gölgem gibi adim adim peşimi bırakmıyor
 Sensizim seninleyim düşte miyim gerçekte mi ayrılmıyor
sensizim seninleyim yada sen hep benle
 Aklim kalbim de Yitiyor 
Ahh Yanımda başka Biri
 Aklımda Başka Biri
Bak Yanıyor bu Ask Yanıyor Yanıyor Diri Diri !!

//Off Nihan yaaaa sabah sabah beynimi dağıttın sağ ol .//

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder