7 Şubat 2014 Cuma

Tatill

En sevdiğim şey tatiller.Ben uyumayı çok seviyorum yatak beni seviyor ve her gün ilk uyandığım an düşündüğüm " Akşam olsa da uyusam." ..Acaba gittikçe hayattan mı sıkılıyorum da böyle oluyorum diyorum içimden sonra.Aman boş ver uykum var şimdi düşünemem.Birde FarmBarn diye bir oyuna taktım gene ekin ekip biçiyorum.Koyunlar süt veriyor.Gerçek hayatta ne zaman böyle inek vari hayvan görsem uzak dururum.Hatta bir kere bayram ziyareti diye bir köye gitmiştik ki bizim köyümüz de yok yani biz hiç köylü olmamışız..Küçükken imrenirdim ama o gün o köye gidince imrenmem geçti çünkü biz yapamayız bir kere alışmamışız çünkü kardeşimle topuklularımız hayvan dışkısına battığında çığlık çığlığa kalmıştık.Tatilde ne yapacağıma gelince alışveriş planımız var kardeşim ile sonra yemek yemeğe gideceğiz.Bol bol yatacağım.Kitap okuyacağım.Breaking Bad izleyeceğim..
Tatil mucize bence..
Bu arada seçmeli dersim okulun en zor hocasının dersiymiş herkes şimdiden yazık sana diyor kesin kalmışım..Ki adam 3 final,3 bütünlemede kişi geçiriyor..Rabbim yanına geliyorum..
İyi tatiller..

2 yorum:

  1. belki o hoca seni sevecektir,belki sen iyi not alacaksındır,dur bakalım bir başkasının fikriyle peşin hükümlü olmamak gerekiyor.İnanıyorum ben iyi geçecek iyi :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ya .Bir de arkadaş işte yazık sana kalacaksın dedi gülerek çok canım sıkıldı aslında istediğim bir dersti ama bir anda keyfim kaçtı doğrusu..Belki öyle olur ama değil mi .Umarım öyle olur :)

      Sil