28 Şubat 2014 Cuma

Yeni Dönem

Okullar açıldı..Tüm hafta okula gidip geldik genel olarak bir ders harici dersim olmadı ama yine de ben bugün harici gidip geldim..
Bu dönem daha dikkatli olmam gerekli farkındayım..
Hayatımda bence olumlu şeyler var..Tabii ki aşk değil ..Aşk olsa olumsuz olurdu bence..
Kendimin geliştiğimi hissediyorum sanki güçleniyor daha fazla ayaklarının üstünde durabilen bir genç kız oluyorum.Erkeklere muhtaç olmadığımı daha net fark ediyorum..
Her zaman kendime saygım olmuştur ama artık daha çok olduğunu hissediyorum..
Neyi sevdiğimi,kimleri sevemeyeceğimi ince çizgilerle değilde kalın çizgilerle biliyorum artık..
Aslında bu beni mutlu ediyor..Eskisi gibi yalnızlıktan yakınmadığımı fark edince kendimle gurur duyuyorum..Hala insanları kırmaktan korkuyorum ama artık insanlar benim istemediğim sürece bana yaklaşamıyorlar..Çenemi kapalı tutmayı da öğrendim son bir sene de eskisi kadar her şeyimi anlatmıyorum.Zaten hiçbir zaman sırları olan biri olmadım ama artık özel kavramım daha önemli..
Yeni dönem..Sadece okul olarak değil benim kendimi arama dönemim aynı zamanda ve bu bulduklarım beni mutlu etmeye bile başladı..
Geçen günlerde uzun süredir nefret ettiğim biri ve aynı zamanda korkularımla yüzleştim meğer aslında korkacak bir şey yokmuş..Başın dikse ve gururluysan hangi dağ seni ezebilir hangi kılıç boynunu kesebilir ki anladım ki ben değil o insanlar utanmalıymış..Utanmayan ben oldum onlarsa hamam böceği gibi ışığı görünce kaçanlar oldular..
Ben hatalarımı seviyorum..Hayatıma giren her iyi kötü insanın bir katkısı oldu yaşamıma..Dünümden pişman değilim yarında dilerim olmam..
Hayatta hiçbir şey bebekler sizden kıymetli değil..Kendi kıymetinizi unutmayın ha birde çok sevdiğim bir söz vardır;"üç kuruşluk adama beş kuruşluk değer verirsen o da seni aradaki iki kuruşla satar." yeap..

Adam haklı beyler dağılın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder