19 Şubat 2014 Çarşamba

Zaman şıp diye geçiyor

Zaman ne kadar hızlı geçiyor geçen sene kocası tarafından dayak yiyen ve boşanan arkadaşım şimdi biriyle evlenecek..Sayılı günler kaldı..
Gördüğüm ve tanıdığım kadarıyla yeni damadımız arkadaşımın kıymetini bilecek,kültürlü ve bilgili biri en önemlisi saygılı ve canım arkadaşımı çok seviyor..
Gerçekten arkadaşımı çok seviyorum..
Günlerce onun için ağlayıp yeter artık diye isyan ettim..Ama demek tüm bu iğrençlikleri yaşayıp hayatının aşkını bulması gerekliymiş.Keşke geçmiş kötü günler hiç olmasaydı ama belki de hayat ona başka bir dünya öğretti.Şunu da unutmamak lazım eğer evlenip boşanmasa yaşadığı şehre gitmeyecek ve onunla hiç tanışamayacaktı sanırım bu kaderin ta kendisi..
Yada ben Pollyanna olduğumdan böyle olduğuna inanıyorum..
Tıpkı kendileri gibi sıcacık keyif dolu bir davetiye yapmışlar, kendileri yapmışlar çünkü arkadaşım bu sektörde kendine firma açtı.Ve gördüğüm en ama en güzel düğün davetiyesi..Eğer şayet bende bir gün evlenirsem kimde yaptıracağım belli..
Kendisiyle düğün provasına gittik.Dün kına gecesi için çerezleri poşetledik..
Geçen sefer kaçarak evlendiği için düğünü çok kötüydü ama şimdi tam kendi istediği gibi beş yıldızlı bir otelde kendi diktirttiği gelinlik ,kendi yaptığı davetiyeler..Kendi istediği ev mobilyaları..
Allah'ım yüzünü hep güldürsün..Bugünden sonra yüzünde günden güne daha çok gülücükler açsın..
O bunları yazdığımı bilmiyor ama onu her zaman çok sevdiğimi biliyor..
Zaman hızla akıyor..Bir gün bir bakmışım anne olacak..
Beni sorarsanız ders seçimleri ile uğraştım..
Aslında hayatımda beni seven insanları gördükçe çok mutluyum.Meğer ne dolu dolu insanmışım tüm tatilim sevdiklerimle geçti..Ama bir kaç sevdiğim arkadaşımı daha göremedim bile buda üzücü..
Aşk derseniz ona inanmıyorum..Sevgi deseniz artık benden kaçıyor ve bende kovalamak dahi istemiyorum.
En çok istediğim şey okuldan mezun olup,şu an çok gerçekleştirmek istediğim hedefimi başarmak..
Burada fazla kalarak aylaklık ediyorum..Ama tırnaklarıma bebek mavisi oje sürünce kuruyana kadar yazayım dedim..
Evrene kucak dolusu olumlu mesajlar..


4 yorum:

  1. Allah mesut etsin bir ömür boyu mutluluklar arkadaşına... :-)

    Hadi bakalım ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ya sende biliyorsun zaten kim olduğunu :)
      Az kaldı düğüne ben daha bir şey almadım tek kötü yanı bu :'(

      Sil
  2. arkadaşına çok üzüldüm ama sonunda mutluluğu ulmuş. hakkaten bazen kötüyü tatmadan iyinin güzelin ne kadar değerli olduğunun farkına varamıyoruz.. heycanla hazırlayacağın güzel bi düğün içinde darısı başına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım..Umuyorum çok mutlu olur ya kıymetini bilsin eşide ,o da bilsin tabii :)
      Sana da ,bana da inşallah canım :)

      Sil