16 Mart 2014 Pazar

En güzel klipler#1

Sertap Erener'in en güzel klibidir..Ayrıca ailesi ve kendisinin çocukken ki görüntüleridir.Görüntü kalitesi çok kötü olmasına rağmen öyle sıcacık öyle güzel bir aile tablosu var ki nazar değmesin insan klibi izlerken huzur buluyor..
Gördüğüm en güzel Türk kliplerinden biri değil hatta en iyisi o kadar sürreal bir klip ki ben bayılıyorum izlerken..Klibin en başındaki şiir..Klipteki resim sahneleri,rüyalar her şey harika..
Bu klip küçükken beni çok etkilemişti nedense çok az kişinin bildiği hatta kimsenin pek hatırlamadığı ama benim bir türlü zihnimden çıkartamadığım bir klip.Mustafa Altıoklar ne yakışıklı..Avrupayi kıyafetler ,düello her şey şahane bence..Hatta adamın yaralıyken at üstünde gelişi falan..


Şimdilik bu üç kliple olayı tamamlıyorum belki bu serinin devamı gelebilir ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder